ویل هانتینگ خوب محصول 1997

ویل هانتینگ خوب محصول 1997  یک درام زیبای هالیوودی به کارگردانی Gus Van Sant و بازیگری مت دیمن، رابین ویلیامز و بن افلک و برادرش کیسی افلک است. در این اثر، رابطه ی جذاب بین یک روان شناس (رابین ویلیامز) و یک نابغه ی خودآموز (گود ویل هانتینگ= مت دیمن) به تصویر کشیده است.

ویل هانتینگ جذاب و متفاوت

در این مسیر پر پیچ و خم، ویل هانتینگ از فاز تدافعی خود بیرون می آید و به جایی می رسد که رابطه ی دوستانه ی عمیقی را با درمانگرش شکل می دهد. ویل هانتینگ یک نابغه ی معمولی نیست. او از دل سختی ها و احساسات منفی ای که قلب او را انباشته کرده اند، برخاسته است. او طردشدگی عمیقی را تجربه کرده است. همین موضوع باعث می شود که در زندگی عاشقانه با مشکلاتی مواجه شود.

ویل هانتینگ با این که در ریاضیات، شیمی و سایر علوم کاملا متخصص و متبهر است، اما حاضر نیست تحت تعلیم و پرورش یک استاد سرشناس قرار بگیرد. او زمان خود را در کنار دوستانش و در کافه ها سپری می کند و نمی داند که از زندگی دقیقا چه می خواهد. او نمی داند چه برنامه هایی برای آینده دارد. ویل هانتینگ گذشته ی روشن و جذابی نداشته است و طبیعتا پایه های عاطفی ضعیفی دارد. رابین ویلیامز و مت دیمن هر دو بازی های درخشانی را در این فیلم به نمایش گذاشته اند.

در پایان، ویل هانتینگ خوب می تواند رابطه ی به هم خورده اش را دوباره ترمیم کند و این فقط به کمک درمانگر حرفه ای اش ممکن بود. درمانگر هم راهی یک سفر می شود تا آرامش درونی خود را بازیابد

ویل هانتینگ خوب محصول 1997

ویل هانتینگ خوب محصول 1997

تجلیل فراوان از فیلم در مراسم اسکار

ویل هانتینگ خوب محصول 1997 توانست دو جایزه ی اسکار به دست آورد و نامزد دریافت هفت جایزه ی اسکار دیگر گردد. مت دیمن و بن افلک توانستند هوش سرشار خود را در نوشتن فیلم نامه های جذاب و منسجم به نمایش بگذارند. این دو دوست قدیمی در دنیای واقعی، در این اثر هم به عنوان بهترین دوستان هم به ایفای نقش پرداختند. ویل هانتینگ خوب محصول 1997 هزینه ای معادل 10 میلیون دلار داشته و فروش آن 225.9 میلیون دلار بود. تماشای این فیلم به طرفداران ژانر درام توصیه می کنیم.تماشای ویل هانتینگ خوب قطعا یک تجربه ی به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. ویل هانتینگ خوب، درامی است که با داشتن فراز و نشیب های فراوان همچنان برای مخاطب پر از احساسات ناب انسانی و پر از جاذبه باقی می ماند.