آموزش بازیگری بزرگسال

دوره آموزش بازیگری بزرگسال یکی از دوره های جدید مجموعه پانیذ است. ما در این دوره بصورت تخصصی آموزش بازیگری بزرگسال را انجام میدهیم و سرفصل های ویژه کلاس بازیگری بزرگسال آموزش داده میشود.

مشخصات دوره بازیگری بزرگسال

رده سنی: بزرگسال (20 سال به بالا)

در 3 ترم: سطح مقدماتی – میانی – پیشرفته

مدت دوره: 2 ماه هر جلسه 3 ساعت یا 16 جلسه

هزینه دوره: متغیر (در ادامه صفحه توضیح داده شده است)

مدرک اعطایی: مدرک رسمی وزارت ارشاد اسلامی

محل برگزاری دوره: محل آموزشگاه پانیذ

سرفصل‌های دوره آموزش بازیگری بزرگسال

رویکرد تخصصی مجموعه پانیذ به بازیگری باعث شده است تا هنرجویان در رده‌های سنی مختلف، آموزش‌های مخصوص به خود را پشت سر بگذارند. بر همین اساس دوره آموزش بازیگری بزرگسال، با تقویت بر مهارت‌های اصلی بازیگران تدوین شده است و سرفصل‌های کاربردی و تخصصی را شامل می‌شود.

  • فنون بازیگری
  • مبانی بازیگری
  • بدن و بیان

کلاس بازیگری بزرگسال

افراد زیادی در سراسر کشور به بازیگری علاقه دارند. آموزش اصولی و برنامه‌ریزی مناسب برای رشد استعدادها و مهارت‌های مختلف بازیگری، اولین گامی است که این افراد برای موفقیت باید پشت سر بگذارند.

آموزشگاه پانیذ به‌عنوان یکی از معتبرترین موسسات آزاد آموزش بازیگری در کشور، با برگزاری دوره‌های معتبر آموزش بازیگری بزرگسال، طیف متنوعی از مهارت‌های مورد نیاز بازیگران را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. دوره آموزش بازیگری بزرگسال در آموزشگاه پانیذ توسط برترین اساتید بازیگری کشور برگزار می‌شود که در آن هنرجویان به تسلط کاملی در بیان، تنفس، صداسازی، تقویت اندام‌های گفتاری، تربیت حس، بازی در مقابل دوربین،  تحلیل کاراکتر، چگونگی رسیدن به نقش و … دست پیدا می‌کنند.

مدت‌زمان دوره بازیگری بزرگسال

هنرجویان با ثبت نام در آموزشگاه پانیذ و شرکت در دوره آموزش بازیگری بزرگسال، بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون، دوره‌های آموزشی خود را می‌گذرانند. در این دوره تمام نیازهای اصلی هنرجویان برای ایفای نقش به‌صورت کاملا طبیعی و واقع‌گرایانه در یک بازه زمانی مشخص پاسخ داده می‌شوند.

هزینه دوره بازیگری بزرگسال

شهریه دریافتی آموزشگاه پانیذ در مقابل خدماتی که به هنرجویان ارائه می‌شود، بسیار ناچیز است. تعداد زیادی از مجموعه‌های مشابه هزینه‌های به‌مراتب بیشتری را برای دوره‌های خود در نظر می‌گیرند که نسبت به آموزشگاه پانیذ کیفیت آموزشی پایین‌تری نیز دارند.

دوره آموزش بازیگری بزرگسال چیست؟

کلاس آموزش بازیگری بزرگسالان، دوره‌ای است که با هدف ارتقای مهارت بیان، بدن، تربیت حس، خلاقیت، بداهه‌پردازی و حضور در لحظه بازیگر بر روی صحنه تئاتر و سینما برگزار می‌شود. این دوره برای افراد بالای 18 سال بهترین شیوه آموزشی است که طی آن، هنرجویان با هدایت استاد در یک مسیر درست آموزشی قرار می‌گیرند. دوره آموزش بازیگری بزرگسال سطح تخصصی‌تری از دانش بازیگری را به هنرجویان ارائه داده و دانش بازیگری هنرجویان را برای حضور بر روی صحنه و در برابر دوربین ارتقا می‌دهد.

برخی از مهارت‌هایی که در این دوره‌ها ارتقا می‌یابند عبارت‌اند از:

  • دسترسی به روش‌های علمی، تخصصی و کاربردی برای تحلیل نقش‌های پیچیده
  • تمپو درونی و ارتباط آن با مترونوم در بازیگری
  • چگونگی استفاده از بدن برای بیان حالات حسی
  • افزایش خلاقیت در بازیگری
  • کارکرد بیان در ارائه حس
  • ریتم و زبان بدن
  • مهندسی نقش
  • بازی در سکوت

تفاوت دوره‌ آموزش‌ بازیگر‌ی بزرگسال‌ با دوره‌ بازیگری‌ کودکان

رویکرد دوره آموزش بازیگری بزرگسال با دوره بازیگری کودکان کاملا متفاوت است. در این دوره، اساتید آموزشگاه پانیذ ارائه تکنیک‌های ارائه نقش در متدهای اصلی بازیگری مانند سیستم استانیسلاوسکی، متد چخوف و متد اکتینگ را در دستور کار قرار می‌دهند و هنرجویان را برای ایفای نقش‌های پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر آماده می‌کنند. در‌صورتی‌که دوره‌های بازیگری کودکان بر اساس سبک آموزشی نمایش خلاق و به‌کارگیری متدهای سرگر‌م‌کننده و بازی‌ها و اتودهای جمعی برگزار می‌شوند.

چرا دوره بازیگری بزرگسال را در پانیذ انتخاب کنیم؟

در میان تعدد بالای دوره آموزش بازیگری بزرگسال در کشور و به‌ویژه شهر تهران، بسیاری از علاقه‌مندان سوال می‌کنند چه چیزی پانیذ را نسبت به دیگر مجموعه‌ها متمایز می‌کند؟ پانیذ بزرگ‌ترین مجموعه آموزش بازیگری کودک و بزرگسال است که با رویکردی تخصصی به تربیت بازیگر، این فرایند را با نگاهی تخصصی و علمی و بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی روز دنبال می‌کند.

از سوی دیگر در میان آموزشگاه‌های معتبر استان تهران، مجموعه پانیذ در تعامل کامل با تهیه‌کنندگان، کارگردانان و دستیاران کارگردان پروژه‌های سینمایی و تئاتری بوده و بیشترین میزان معرفی هنرجو در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در کشور را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل هنرجویان با انتخاب پانیذ، در صورت داشتن استعداد و پشتکار لازم می‌توانند از این مزیت نیز بهره‌مند شوند.

مدرک بازیگری اعطا می‌شود؟

با ثبت نام در دوره آموزش بازیگری بزرگسال آموزشگاه پانیذ به شما مدرک معتبر وزارت ارشاد اعطا می‌شود. این مدرک، معتبرترین مدرک دوره‌های بازیگری آزاد است که می‌توانید با ترجمه آن شانس خود را برای حضور در بازار کار جهانی بازیگری افزایش دهید.

سوالات پر تکرار

کلاس های بازیگری بزرگسال پانیذ برای رده سنی بالای 20 سال است.

شما میتونید برای ثبت نام در دوره بزرگسال از طریق شماره تماس اعلام شده یا فرم مشاوره رایگان اقدام کنید.

یکی از پرسش های متداول هنرجویان در رابطه با ثبت نامه:

  • پس از دریافت شرایط ثبت نام، تایم تست و مشاوره حضوری رو هماهنگ می کنید و با مدارک لازم به آموزشگاه مراجعه می کنید و پس از دریافت کار حضور و غیاب پانیذی شما عضوی از مجموعه خواهید شد.
  • شماره واتساپ جهت هماهنگی: ۰۹۱۲۹۲۳۱۵۷۶
  • امکان شرکت در فراخوان های موسسه بازیگری پس از اتمام ترم اول (معرفی به پروژه های تصویر و تئاتر)
  • یک عدد فتوکپی شناسنامه (برای مدرک پایان دوره)
  • چهارقطعه عکس سه در چهار پرسنلی ( برای مدرک پایان دوره)
  • دریافت کارت عضویت پانیذ
  • یک قطعه عکس هنری پرتره برای قرارگیری در سایت با ابعاد 13 در 18

اصلا چیز سختی نیست، لازم نیست از قبل کاری انجام بدید و استرس هم نداره. یکسری تست از قبل آماده شده است که مشاورین ما برای تعیین سطح از شما میخوان که انجام بدین و همون موقع نتیجه ش رو به شما اعلام می کنن. برای اینکه بیشتر با سوالات این تست آشنا بشید بهتر وارد صفحه ” تست بازیگری ” بشید.

تست و مشاوره آنلاین هم در صفحه ”  تست آنلاین بازیگری “برگزار میشه برای افرادی که تهران نیستن.

آموزشگاه پانیذ بیشترین تعداد معرفی رو در سطح کشور به پروژه ها داره (فراخوان های اینستاگرام و کانال پانیذ رو ببینید) و همچنین ۹۰درصد بازیگران کودک و نوجوان از پانیذ هستن (هنرجویان ستاره پانیذ ) اما لازم به ذکره انتخاب دست ما نیست و معرفی رو به عنوان یک خدمات اضافه برای هنرجویان عزیز در نظر گرفتیم. لذا شما نباید نا امید بشید و همچنین تضمینی از سمت ما وجود نداره. انتخاب شدن شما بسته به توانایی تون و خیلی موارد دیگه داره و باید تلاش کنید و تلاش.

آموزشگاه برای افرادی که در پروژه ها انتخاب نشدن (حداقل فعلا، شاید در آِینده بشن) امکاناتی رو در نظر گرفته. شما می تونید در جشنواره های تئاتر پانیذ که با بالاترین کیفیت و کاملا حرفه ای در بهترین سالن ها برگزار می شن و همچنین جشنواره های فیلم کوتاه پانیذ شرکت کنید و کلی تجربه کسب کنید. حتی ممکنه جایزه ببرید و از همونجا انتخاب بشید و کلی دیده بشید!

نمونه افرادی که از این آموزشگاه معرفی شدند رو میتونید در صفحه ” معرفی هنرجویان پانیذ ” مشاهده کنید.

پس از پایان هر ترم، مدرک معتبر تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمره از ۱۰۰ به شما تقدیم میشه که قابل ترجمه برای تمام کشور ها هست.

در هایلایت اساتید پانیذی اسم و عکسشون هست. همچنین در منو سایت پانیذ بخش ” معرفی اساتید پانیذ ” می تونید رزومه هاشون رو ببینید. قبلا در پیج هم ویدیویی کوتاه از اساتید گذاشته شده.