ایجاد احساس مثبت در بازیگران

در این مقاله می خواهیم راه کارهایی برای ایجاد احساس مثبت در بازیگران ارائه دهیم. این راهکارها به شرح رو به رو می باشند:

1. هر ماه حداقل یک کار شادی آور انجام دهید. کاری که باعث شود شما احساس کنید که زنده هستید و زندگی خوبی دارید! شما باید گرمای زندگی را ایجاد کنید. این کار می تواند خیلی ساده باشد ولی همین که به شما حس خوب بدهد، کافی است. مثلا یک شلوار جین جدید برای خود بخرید. در یک روز بارانی تمام وقت خود را به فیلم دیدن سپری کنید و کل روز را در تخت باشید. اگر بتوانید روزهایی که به خودتان می رسید را از روزهایی که کار می کنید جدا کنید، احساس بسیار خوبی در آینده ی نزدیک به شما دست خواهد داد.

ایجاد احساس مثبت در بازیگران

ایجاد احساس مثبت در بازیگران

2. منابع مالی خود را مدیریت کنید. قرار نیست در حد وال استریت باشید اما قرار هم نیست اصلا ندانید که در حساب بانکی تان چه خبر است. اما در کل خیلی خوب است که سیستمی برای برنامه ریزی در این زمینه در کار باشد. منظور من این است که قاعده و قانونی برای بودجه های شما وجود داشته باشد که مدام نگرانی های مالی نداشته باشید و فکرتان مشغول این مسائل نباشد. با داشتن برنامه مالی منظم می توانید آرامش واقعی را تجربه کنید.

3. ترسیم خواسته. اجازه بدهید همین اول کار اعلام کنم که تصویرسازی از آنچه می خواهید فقط برای نوجوانان کاربرد ندارد. شما با این کار به خودتان می گویید که چه می خواهید. دنبال چه چیزی هستید؟ پنج سال بعد از این قرار است در کدام جایگاه باشید؟ باید این ها را مدام به خودتان یادآوری کنید که زودتر و بهتر به خواسته خود برسید. هر روز صبح بلافاصله بعد از بیدار شدن و هر شب بلافاصله پیش از خوابیدن به دفترچه ی خواسته های خود نگاه کنید و بعد ادامه ی کارهایتان را از سر بگیرید.

4. از بهترین ها یاد بگیرید. این که با یکی از بازیگران شکست خورده و حذف شده درد دل کنید، کمک زیادی به شما نخواهد کرد و برای ایجاد احساس مثبت در شما توصیه نمی شود! به دنبال افراد مشتاق و با انگیزه و موفق باشید و از آن ها یاد بگیرید. این خیلی مهم است. آدم های دور و بر شما باید مثبت و باانرژی باشند و منبع الهام و انگیزه ای برای شما محسوب شوند. بهتر است با بازیگرانی معاشرت داشته باشید که عاشق کار هنری شان هستند. پادکست ها می توانند منبع فوق العاده ای باشند که بتوانید صحبت های بازیگران موفق را گوش کنید.

از واینونا رایدر بیشتر بدانید.