آموزش اینترنتی بازیگری کودک

آموزشگاه بازیگری پانیذ در دوران کرونا دوره های آموزش اینترنتی بازیگری کودک برگزار می کند که علاقه مندان می توانند در این دوره ها شرکت کنند. بازیگران مختلف گفته های جالبی درباره ی دنیای بازیگری و بازیگران دارند که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. بازیگری هنری محبوب بین کودکان و نوجوانان است.

توصیه ها

فیلیپ سیمور هافمن این توصیه را برای علاقه مندان دارد: مطالعه کنید، همه ی معلم های خوب را پیدا کنید و با آن ها درس بخوانید. برای این که “بازی کنید”، وارد حرفه ی بازیگری شوید، نه برای حصول “شهرت یا ثروت”. نمایشنامه ها را به اجرا درآورید. واقعا اگر به خاطر پول به این رشته آمده باشید، ارزشش را ندارد. باید عاشق آن باشید.

اسکار وایلد می گوید: بله، البته که من رویاپرداز هستم، چرا که یک رویاپرداز است که می تواند راه خود را با مهتاب پیدا کند. و همین طور تنبیه او، این است که می تواند شفق صبحگاهی را پیش از دیگران ببیند.

کیت بلانش می گوید: اگر می دانید که قرار است شکست بخورید، باشکوه شکست بخورید.

آموزش اینترنتی بازیگری کودک

آموزش اینترنتی بازیگری کودک

سوزان بتسن: به محضی که طلایی شدید، باید خودتان را طلایی نگه دارید. حتی بهترین طلا نیاز دارد که تمیز شود و دوباره پرداخت شود و به دنیا عرضه گردد.

اکتاویا اسپنسر: به نظر من زنان جوان و دختران کوچک باید بدانند که قرار نیست خدمتکاری تیره بخت باشند. قرار نیست توانایی های خود را پنهان کنند. قرار نیست آن چیزی باشد که کلیشه ها در ذهن شان شکل داده اند. امیدواریم این سخنان برای مخاطبان عزیز راهگشا و انگیزه بخش بوده باشد.

شایان ذکر است که آموزشگاه بازیگری پانیذ با مدیریت هوشمندانه ی خود توانسته است هنرمندان زیادی را در رده سنی کودک و نوجوان به سینما و تلویزیون ایران زمین معرفی نماید. شما هم می توانید هنرمند خوب بعدی باشید، به شرط این که علاقه ی شما اصیل و واقعی باشد و نخواهید چیزی را وانمود کنید که در واقعیت وجود ندارد.

علاقه ی واقعی

گاهی نوجوانان و حتی جوانان یک سری آیتم های هنری انتخاب می کنند تا به هر دلیل پشت آن قایم شوند. برخی از آن ها حس می کنند بین خود واقعی شان و آن کسی که فکر می کنند باید باشند، فاصله ی زیادی وجود دارد. به همین دلیل می خواهند با وانمود کردن این فاصله را پر کنند، در حالی که راه حل مفید و موثر، پیگیری علایق واقعی است. مسیری که شما واقعا دوست دارید. برای شرکت در کلاس آموزش اینترنتی بازیگری کودک با پانیذ تماس بگیرید.

بخوانید: ادوارد دست قیچی