کلاس بازیگری آنلاین

با توجه به اهمیت هنر در زندگی، در هر سن و سالی با هر شرایطی، و با توجه به شرایط کنونی جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا، بهتر است درباره آموزش بازیگری، آن‌هم از نوع مجازی و آنلاین بیشتر فکر کنیم. در این مقاله به موضوع معرفی کلاس بازیگری آنلاین می‌پردازیم.

امروزه با پیشرفت علم و فناوری اطلاعات و در دسترس بودن اینترنت و لپ‌تاپ و یا تلفن‌های همراه هوشمند و به‌طور خاص پس از اپیدمی کرونا، در تمام دنیا ناگهان پدیده آموزش الکترونیکی یا آموزش مجازی پررنگ شد. آموزش مجازی در بستر اینترنت در قالب کلاس‌های آنلاین حدود دو سال است که قالب کلاس‌های دانش آموزان در سراسر دنیا شده است. کلاس‌های فوق‌برنامه نظیر کلاس‌های هنری و ورزشی هم به دنبال این اتفاق، بیشتر به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شوند.

حال سؤال اینجاست که آیا فرزندانمان نیاز به هیچ کلاس فوق‌برنامه‌ای حتی در دوران کرونا ندارند؟ البته که نیاز دارند. فرزندان ما باید هنر،ورزش و… را در کنار کلاس‌های خود فرابگیرند.اما چگونه؟اینجا بود که کلاس‌های مجازی برای دروس فوق‌برنامه ایجاد شد.

 آموزش مجازی  ترجمه واژه Virtual Learnin است. به آموزش مجازی، آموزش الکترونیکی E-Learning هم می‌گویند و به معنی آموزشی است که در آن بخش اصلی آموزش به‌صورت مجازی و با استفاده از رایانه شخصی یا تبلت صورت می‌پذیرد و استاد و دانشجو به‌صورت فیزیکی باهم ارتباط ندارند و محتوای آموزشی با استفاده از روش‌های الکترونیکی و با تولید محتوای الکترونیکی به دانشجو منتقل می‌شود. کودک یا نوجوان شما می‌تواند دروسش را از طریق اتصال به اینترنت به‌صورت زنده یا غیرزنده دریافت کند.

حال سؤال اینجاست که چه لزومی دارد که ما بازیگری را مجازی به کودکانمان بیاموزیم؟ اصلاً آموزش بازیگری، آن هم به‌صورت آنلاین برای فرزندانمان این‌قدر ضرورت دارد؟ پاسخ ما این است: بله حتماً. هنر بازیگری می‌تواند فواید زیادی برای فرزند شما داشته باشد. کودک شما از این طریق اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفسش پرورش می‌یابد. با این آموزش، کودک شما حضور در جمع را می‌آموزد. کودک شما برنامه‌ریزی و مدیرت زمان را یاد می‌گیرد. کودک شما یاد می‌گیرد چطور با بزرگ‌ترها حرف بزند و رفتار کند و… .

مزیت‌های آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری

در آموزش مجازی امکان استفاده برای همه با فرصت برابر به وجود می‌آید. شما در هر زمان و مکان می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی کودک یا نوجوانتان را برای تعلیم بازیگری به ما بسپارید. آموزش آنلاین امکان آموزش بازیگری برای افراد در تمام نقاط کشور را فراهم می‌کند. شاید عده‌ای به دلیل دور بودن از تهران و شهرهای بزرگ امکان حضور در کلاس‌ها را نداشتند. آموزش آنلاین در این شرایط موقعیتی ایجاد کرد که استعدادهای همۀ کودکان رشد کند.

برای حضور در کلاس آنلاین نیاز به حضور در هوای گرم و سرد و شلوغی و ترافیک شهر تهران نیست که هم وقتتان و هم انرژی و البته هزینه‌تان تلف شود. کودک شما در کلاس آنلاین می‌تواند در فضای راحت و آسودۀ منزل بنشیند، خوراکی‌اش را بخورد و با آرامش در کلاس حضور یابد و فن های بازیگری را تمرین کند. بدین ترتیب که تمام درس‌های خود را از طریق تصویر دریافت می‌کند و در صورت نیاز از طریق ارتباط تصویری می‌تواند اشکالات خود را در نحوه اجرا برطرف کند.

کلاس بازیگری آنلاین

آموزشگاه بازیگری پانیذ، نیز فرصت را غنیمت شمرد و این امکان را به وجود آورد که تمام کودکان و نوجوانان از سراسر ایران و حتی دورافتاده‌ترین نقاط کشور، امکان حضور در کلاس را داشته باشند. این آموزشگاه با رویکردهای نوین در بازیگری به کودک شما کمک می‌کند بتواند شرایط بازی واقعی جلوی دوربین را تجربه کند. این آموزشگاه، با برگزاری جشنواره‌های سینمایی و حضور چهره‌های سرشناس، انگیزۀ مضاعف برای هنرجویان کودک و نوجوان فراهم نموده است.

کلاس‌های آنلاین این آموزشگاه درست مانند کلاس‌های حضوری و با همان کیفیت برگزار می‌شود. پس اصلاً نیاز به نگرانی نیست. با توجه به افزایش بیماری کرونا و از طرفی ناقل بودن خاموش کودکان و نوجوانان، عدم حضور این عزیزان در جامعه بیش‌ازپیش حس می‌شود. به همین دلیل آموزشگاه پانیذ با خلاقیت خود کلاس‌ها را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

برای اطلاع از نحوۀ برگزاری کلاس آنلاین بازیگری می‌توانید هم‌اکنون با ما تماس بگیرید. شما که هنوز پانیذی نشده‌اید و به بازیگری علاقه دارید، می‌توانید با صلاحدید والدین به جمع ما بپیوندید و هیچ نگرانی بابت انتقال بیماری نداشته باشید.