کلاس آنلاین تئاتر کودک و نوجوان

با توجه به شیوع اپیدمی کووید 19، به اطلاع همراهان گرامی می رسانیم که کلاس آنلاین تئاتر کودک و نوجوان با بالاترین کیفیت و با حضور اساتید سرشناس توسط آکادمی هنری پانیذ تشکیل می شود. برای اطلاع از شرایط ثبت نام در کلاس آنلاین تئاتر کودک و نوجوان می توانید با آکادمی بازیگری پانیذ تماس حاصل فرمایید.

موفقیت در بازیگری

یکی از مهم ترین فاکتورها برای این که یک بازیگر موفق باشید، این است که یادگیری را سرلوحه ی فعالیت های خود قرار دهید. بدانید که با اعتماد به نفس داشتن می توانید به بهترین نسخه ی خود بدل شوید. باید بدانید که عصای دست شما چیست؟ باید بدانید که بر تکینک ها مسلط هستید. باید بتوانید تماس چشمی با اعتماد به نفسی را برقرار کنید. باید بدانید که این تماس چشمی را تا چه زمانی ادامه دهید که مانند فردی که زل می زند به نظر نرسید! همه ی این ها را می توان در کلاس های خوب بازیگری آموزشگاه پانیذ یاد گرفت.

کلاس آنلاین تئاتر کودک و نوجوان

کلاس آنلاین تئاتر کودک و نوجوان

تاثیر مطالعه داشتن

اگر می خواهید بازیگر خوب و توانمندی باشید، قطعا باید مطالعات فراوانی در زمینه ی بازیگری و ادبیات، فلسفه و سایر علوم انسانی داشته باشید. یک فرد بدون مطالعه ی کافی، قطعا منابع کافی برای استفاده را نخواهد داشت. با سواد بودن تقریبا در هر حوزه ای مهم است و این هنر مخصوصا سواد فراوانی را می طلبد.

با توجه به این که به گفته ی اپیدمیولوژیست ها، اثرات ویروس کرونا احتمالا تا ده ها سال باقی خواهد ماند و به همین دلیل مهم ترین موضوعی که باید رعایت شود، اهمیت دادن به سلامتی و به حداقل رسانیدن خروج از منزل تا اطلاع ثانوی می باشد که در همین راستا، مدیریت محترم آموزشگاه بازیگری پانیذ بر آن شدند تا در راستای حفظ هر چه بیش تر سلامتی شما عزیزان دوره های لازم را به صورت آنلاین برگزار نمایند.

اگر شعار رشته ی بازیگری را بخواهیم در سه کلمه خلاصه کنیم، به این کلمات می رسیم: تمرین؛ تمرین و تمرین! بنابراین یاد بگیرید که تکنیک های آموخته شده در دوره های آنلاین را به کرات تمرین کنید. روی نمایشنامه هایی که خودتان دوست دارید، کار کنید تا لذت تسلط و اعتماد به نفس واقعی را بچشید. در  صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. برای این که هنر بازیگری را بیاموزیم باید علاقه، نظم و تعهد داشته باشیم. بدون وجود و حضور این عناصر ضروری، قطعا پیمودن مسیر دشوار خواهد بود. پس لطفا اگر بازیگری را دوست ندارید، وارد این رشته نشوید!

بخوانید: درباره ی زمان محصول 2013