کلاس آنلاین آموزش تئاتر

کلاس آنلاین آموزش تئاتر یکی از جدیدترین خدمات آموزشگاه بازیگری پانیذ است که با هدف آموزش این هنر به کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. با توجه به اپیدمی حاضر، و برای سلامتی هر چه بیشتر شما عزیزان دوره های آنلاین در دستور کار قرار داده شد تا بتوانید با آرامش بیشتر به برنامه های خود رسیدگی کنید و آموزش را حذف نکنید.

کلاس آنلاین آموزش تئاتر و مبارزه با افسردگی

زمانی که انسان ها از دنبال کردن کارهای مورد علاقه شان باز می مانند، احتمال پایین آمدن روحیه و خلق و خو وجود دارد، به طوری که گفته می شود با توجه به قرنطینه های طولانی مدتی که اکنون نزدیک یک سال از زمان آغاز آن می گذرد، میزان بروز بیماری افسردگی در میان مردم خیلی بیشتر از قبل شده است. نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که اگر بتوانید فعالیت های سابق را همچنان دنبال کنید، کمتر در معرض این اختلال خواهید بود. برای آگاهی از شرایط شرکت در کلاس آنلاین آموزش تئاتر می توانید با آموزشگاه بازیگری پانیذ تماس حاصل فرمایید و از همکاران ما سوالات تان را بپرسید.

کلاس آنلاین آموزش تئاتر

کلاس آنلاین آموزش تئاتر

سخنی با والدین

اگر یکی از والدینی هستید که دوست دارید فرزندتان بازیگر شود، به چند نکته توجه داشته باشید: از خودتان بپرسید آیا این دقیقا خودم هستم که دوست دارم بازیگر شوم و یا روزی این رویا را داشته ام و حالا به این دلیل که این آرزو تحقق پیدا نکرده است، می خواهم فرزندم را مجبور به طی کردن مسیری کنم که خودم قادر نبود آن را بروم؟ و یا این که آیا واقعا از فرزندتان پرسیده اید که بازیگر شدن را دوست دارد یا نه؟ یک نکته ی ظریف این جا وجود دارد و آن فرق بین حمایت از استعدادها و تحمیل یک خواسته به فرزندان است.

بنابراین برای اینکه او را به شیوه ی درستی راهنمایی کنید و تحمیلی در کار نباشد، حتما نظر خودش را بپرسید و اگر او نمی داند، می توانید از یک مشاور برای راهنمایی و استعدادیابی او کمک بگیرید. هنر بازیگری می تواند استعدادهای بچه ها را به خوبی شکوفا کند و آن ها را به افرادی خلاق و هنرمند تبدیل کند که ذوق و قریحه شان را به خوبی به کار می گیرند. برای این که فرزندتان تک بعدی نباشد، می توانید در زمینه های مختلف او را بسنجید و در ورزش و تحصیلات آکادمیک هم تلاش کنید فعالیت های خوبی داشته باشد. آموزشگاه بازیگری پانیذ در شرق تهران واقع شده است و تا کنون بازیگران زیادی را به سینما معرفی کرده است. شما می توانید نفر بعدی باشید.