چون نیک بنگریم در اقصی نقاط شهر با انواع و اقسام آموزشگاه‌های سینمایی مواجه خواهیم شد. هر یک از آن‌ها شعاری دارد و سعی در جذب مخاطب می‌کند. با این حال متأسفانه – یا خوشبختانه؟ – این آموزشگاه‌ها با هم تفاوت سطح فاحشی دارند! به طوری که برخی واقعاً دغدغه هنری داشته و سعی در پرورش هنرجویان می‌کنند و از آن سو هستند آموزشگاه‌های سینمایی که تنها به دریافت شهریه می‌اندیشند و هیچگونه دغدغه‌ای به جز پول ندارند! متأسفانه در این مورد تعداد آموزشگاه‌های بی‌کیفیت بسیار بیشتر از آموزشگاه‌های سینمایی با دغدغه است. انتخاب آموزشگاهی خوب یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی‌ست که می‌خواهند به این وادی گام بگذارند. به هر حال جستجو قطعاً جوابگوست و با کمی دقت می‌توان آموزشگاه و کلاس بازیگری مناسبی را یافت. در این مقاله قصد معرفی پر افتخارترین آموزشگاه سینمایی تهران را داریم. همراه ما باشید.

 

آموزشگاه پانیذ – پر افتخارترین آموزشگاه سینمایی

آموزشگاه بازیگری پانیذ پر افتخارترین آموزشگاه سینمایی کشور است که در محیطی خارق‌العاده کوشیده تا فضایی برای پرورش هنرمندان مستعد پدید آورد. پانیذ مفتخر است تا در طول فعالیت خود هنرمندان بسیاری را وارد صنعت تئاتر و سینما کرده است. از سوی دیگر پانیذ علاوه بر هنرمندپروری سعی در اعتلای سلامت روان هنرجویان خود دارد. دوره‌های این آموزشگاه همه برپایه مهارت‌افزایی بنا شده و هنرمندان آینده از طریق متدهای نوین نه تنها برای بازیگری بلکه برای زندگی نیز آماده می‌شوند. در ادامه به ویژگی‌های آموزشگاه پانیذ به عنوان پر افتخارترین آموزشگاه سینمایی ایران اشاره خواهیم کرد.

 

آنچه پانیذ را پر افتخارترین آموزشگاه سینمایی کرده است:

رزومه درخشان

آن چه به آموزشگاه سینمایی پانیذ لقب پر افتخارترین را می‌دهد کارنامه درخشان آن است! این آموزشگاه در طی سال‌های فعالیت خود توانسته هنرجویان بسیاری را پرورده و وارد حرفه سینما کند. هنرجویان پانیذی از این رو که به درستی مهارت می‌آموزند – و واقعاً هنرمند می‌شوند! – درخشیده و چشمگیر می‌شوند. از این روست که مشکلی از جهت ورود به این حرفه ندارند. برای دریافت گوشه‌ای از رزومه پانیذ می‌توانید از صفحه ستارگان پانیذی دیدن فرمایید. شما نیز می‌توانید ستاره بعدی باشید!

موسسه آزاد سینمایی پانیذ

موسسه آزاد سینمایی پانیذ

اساتید باتجربه

از دیگر ویزگی‌های آموزشگاه بازیگری پانیذ همکاری با برترین اساتید بازیگری در سطح کشور است. اساتید آموزشگاه پانیذ علاوه بر اشراف به موضوع به خوبی با روش‌های هنرآموزی آشنایند و  با جدیدترین تکنیک‌ها، حتی غامض‌ترین مطالب را به ساده‌ترین شیوه ممکن بیان می‌کنند. اساتید پانیذی به خوبی با روان‌شناسی گروه‌های سنی مختلف آشنا بوده و می‌دانند برای مثال با کودکان باید چگونه وقت گذراند و چگونه به بهترین نحو ممکن به ایشان آموزش داد. از دیگر ویژگی‌های مهم اساتید پانیذ باید به اشراف آن‌ها به مسائل روانشناسانه اشاره کرد. برای مثال ایشان می‌دانند که از چه طریقی باید از افت انگیزه هنرجویات جلوگیری کرد و چگونه با به کارگیری سیستم تهدید و تحذیر ایشان را پیش برد.

معرفی به پروژه‌های مهم 

هنرجویان آکادمی پانیذ به شرط کسب مهارت و پیشرفت توسط آموزشگاه به انواع و اقسام پروژه‌های مختلف تئاتری، تلویزیونی و سینمایی معرفی می‌شوند. کسانی که در این حوزه فعالیت کرده باشند می‌دانند که سخت‌ترین بخش بازیگر شدن نه هنرآموزی بلکه ورود به پروژه‌هاست! حال آموزشگاه سینمایی پانیذ مفتخر است تا این خدمت را به هنرجویان مستعد کرده و آن‌ها را به پروژه‌های مهم معرفی کند. این موضوع جدا از افزایش انگیزه باعث حرفه‌ای‌ تر شدن هنرجویان نیز خواهد شد.

آموزشگاه بازیگری پانیذ

آموزشگاه بازیگری پانیذ

تجهیزات مناسب

هیچ آموزشی بدون استفاده از تجهیزات خوب کامل نمی‌شود! این موضوع از دو جهت قابل بررسی‌ست؛ یکی این که عدم وجود تجهیزات کافی باعث می‌شود تا هنرجویان در پروژه‌های واقعی شکست بخورند. از سوی دیگر استفاده از تجهیزات نامرغوب باعث آسیب دیدن هنرجویان خواهد شد. برای مثال اگر از تجهیزات گریم نامرغوب استفاده شود اولاً پوست – و حتی دستگاه‌های تنفسی – هنرجویان بازیگری آسیب می‌بیند و در ثانی هنرجویان رشته گریم نیز به مشکلاتی از این قبیل می‌خورند. آموزشگاه بازیگری پانیذ با استفاده از مرغوب‌ترین تجهیزات آموزش و امنیت را به حد اعلا برده است.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی موسسه پانیذ به عنوان پر افتخارترین آموزشگاه سینمایی ایران پرداختیم و ویژگی‌های درخشانش را برشمردیم. شناخت آموزشگاه‌های خوب می‌تواند از اشتباه‌های آینده‌سوز جلوگیری کند. امیدوارم این مقاله برای‌تان مفید بوده باشد.