هریت محصول 2019

هریت محصول 2019 یک درام تاریخی است که در روز اول نوامبر 2019 اکران شد. داستان فیلم از این قرار است که در دهه ی 1840 در مری لند، که یک ایالت برده داری است، مینتی راس به تازگی با یک مرد آزاد شده ازدواج کرده است. اما مینتی خود هنوز برده است و در مزرعه ی برادس مشغول به کار می باشد. او به همراه مادر و خواهرش در آن مزرعه به سر می برد. دو خواهر دیگر او به یک برده دار دیگر در جنوب فروخته شده اند. پدر این خانواده هم آزاد شده است و برای آزادی دخترش به مزرعه ی مزبور می آید تا با برده دار صحبت کند. اما آقای برادس اصرار دارد که آن ها تا همیشه باید برده بمانند!

در ادامه ی فیلم می توانید اتفاقات دیگری را که برای این کاراکتر ها رخ می دهد ببینید و لذت ببرید. کسی لمونز کارگردان و دبرا مارتین چیس و گرگوری الن هاوارد به همراه دنیلا تاپلین لاندبرگ تهیه کننده ی این اثر بوده اند. مدت زمان فیلم 125 دقیقه بوده، با بودجه ای معادل 17 میلیون دلار به فروش 43.3 میلیون دلار دست یافته است.

هریت محصول 2019

هریت محصول 2019

نگاه منتقدان به هریت محصول 2019

راتن تومیتوز اثر هریت محصول 2019 را به میزان 73 درصد تایید کرده است. همچنین نمره ی 6.59 از 10 به این فیلم اختصاص یافت. یکی از منتقدان درباره ی این فیلم نوشت: هریت محصول 2019 وحشت کافی را برای راضی نگه داشتن مخاطبان مدرن دارد. هریت احترام مخاطبان را برمی انگیزد. در مراسم جایزه ی اسکار هریت محصول 2019، موفق شد دو نامزدی برای دریافت جایزه ی بازیگر نقش اول زن و بهترین موسیقی اوریجینال شد اما برنده ی هیچ یک از این ها نشد. همچنین نامزدی ها و جوایز فراوان دیگری در سایر رویدادهای هنری برای هریت به دست آمد که نشان از باکیفیت بودن آن دارد. جو الوین در این اثر در نقش برده دار برادس ظاهر شده است و مانند همیشه هنرمندی های خاص اش را به نمایش گذاشته است.

پرداختن به موضوع برده ها هر به چندی در هالیوود اتفاق می افتد. مثلا دوستانی که علاقه مند به این ژانر از آثار سینمایی هستند می توانند اثر دوازده سال برده را تماشا کنند. دوازده سال برده یک فیلم بسیار باکیفیت است که در زمینه ی برده داری در سال 2013 اکران شده است. این فیلم موفق شد 95 درصد تایید راتن تومیتوز را به دست آورد. همچنین نمره ی 8.1 از 10 را این فیلم برجسته اختصاص دادند. کارگردان این اثر استیو مک کوئین می باشد.