نسخه ای بهتر از خودتان

برای این که یک بازیگر موفق باشید، در قدم اول بهتر است به نسخه ای بهتر از خودتان تبدیل شوید. اول از همه یاد بگیرید فقط کاری را انجام دهید که از انجام داشتن اش لذت می برید و آن را دوست دارید. زمانی که یک بازیگر در حال کار روی یک پروژه نیست، باید کارهایی انجام دهد که باعث خوشحالی اش می شود. باید تجربه ای از زندگی به دست آورد و به سفر برود و کند و کاو کند و کشف کند. در یک کلام بازیگر باید از زندگی به تمامی بهره مند شود و اجازه ندهد که روزهای او به هدر برود.

نمایش نسخه ای بهتر از خودتان

اگر می خواهید هم در بازیگری موفق باشید و هم یک انسان تراشید و صیقل خورده باشید، یاد بگیرید که تجربه ی زندگی کردن را در برنامه تان قرار دهید. وقتی که صحبت از تست های بازیگری می شود، و در مجموع سخن از ارتباطات حرفه ای برای یک بازیگر به میان می آید، توجه به این نکته مهم است که حتما بهترین نسخه ی خودتان را به نمایش بگذارید. اجازه دهید کارگردان و تهیه کننده دقیقا بدانند شما چه کسی هستید، نه این که فقط به او نشان دهید که چه توانایی هایی دارید و چه کارهایی را می توانید به خوبی انجام دهید.

نسخه ای بهتر از خودتان

نسخه ای بهتر از خودتان

ممکن است عجیب به نظر برسد اما اگر یک بازیگر کاری کند که حاضرین در اتاق او را به عنوان یک فرد دوست داشته باشند، فراموش خواهند کرد که یک بازیگر این جاست که از آن ها چیزی می خواهد، مثلا یک کار، یک نقش برای بازی کردن یا موقعیتی در کالج. کاگردان و تهیه کننده دوست دارند کسی برای تست بازیگری بیاید که حس شوخ طبعی بالایی دارد و از انجام دادن کار بازیگری لذت می برد. کارگردان و تهیه کننده دوست دارند که بدانند که اگر شما را انتخاب کنند، فرد مثبتی در محیط کار خواهید بود.

جنبه های مثبت پررنگ تر

برای همین تلاش کنید تا باشخصیت، حرفه ای و مودب باشید. باید این حس را القا کنید که همکاری با شما لذت بخش است و می توانید انعطاف لازم را در شرایط خاص داشته باشید. همین طور می توانید متعهد، منظم و کنجکاو باشید. این که زمان خود را به این هنر اختصاص دهید بسیار مهم است. این به این معنا است که شما اولویت را به بازیگری داده اید. اگر یاد بگیرید که هر روز بیشتر از یک ساعت تمرین کنید، به مرور تمرکز و علاقه ی لازم را به دست خواهید آورد. مهارت خیلی سخت به دست می آید اما بعد از به دست آوردن آن، حرف زیادی برای گفتن خواهید داشت و اعتماد به نفستان افزایش خواهد یافت.