مظنونین همیشگی محصول 1995

مظنونین همیشگی محصول 1995 یک فیلم هیجان انگیز در ژانر نئونوآر و رازآلود است که به کارگردانی برایان سینگر ساخته شده است. فیلم بسیار معروف است و احتمال این که شما آن را دیده باشید زیاد است. راتن تومیتوز 89 درصدی و IMDb 8.5 از 10 به خوبی نشان دهنده ی یک فیلم قوی هستند. در مظنونین همیشگی محصول 1995 کوین اسپیسی (در نقش وربال) در کنار گابریل بایرن و استفن بولدوین بازی کرده است.

داستان فیلم مظنونین همیشگی محصول 1995

کل ماجرای فیلم را می توان در این جمله خلاصه کرد: بزرگ ترین حقه ای که شیطان می زند این است که دنیا را متقاعد کند که شیطانی وجود ندارد. کوین اسپیسی در پی بازداشت شدن توسط پلیس داستان هایی از رازآلودترین مجرم در تمام دوران ها یعنی کیزر سوزه سر هم می کند و تحویل بازجویان می دهد.

او وانمود می کند چنین شیطان مجسمی نه تنها وجود دارد، بلکه باعث و بانی انفجارهایی است که طی دزدی های چند میلیون دلاری در بندر سان پدرو رخ داده است. کوین اسپیسی خودش را در نقش یک مهره ی سوخته، ترسیده، هراسناک، چلاق و سست عنصر جا می زند که هر لحظه از این فکر که مبادا در چنگال سوزه اسیر شود، لرزه بر اندامش می افتد و در پایان، معلوم می شود همه ی این ها داستان هایی بوده که او می ساخته و مجرم اصلی خود او بوده است!

مظنونین همیشگی محصول 1995

مظنونین همیشگی محصول 1995

بودجه ی فیلم مظنونین همیشگی محصول 1995 برابر با شش میلیون دلار و فروش آن 34.4 میلیون دلار بوده است. کوین اسپیسی با بازی در نقش وربال توانست خودش را تا حد یک ستاره بالا ببرد و جایزه ی اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود سازد. مظنونین همیشگی نشان دهنده ی گروهی از مردانی است که برای رسیدن به پول تقریبا از هر چیزی می گذرند، یکی خانواده اش را کنار می گذارد، دیگری از دوست دخترش دست می کشد و در نهایت بعضی از آن ها جان خود را به مخاطره می اندازند.

نگاهی به کلیت اثر

مظنونین همیشگی داستان نقشه ای هوشمندانه است که در پایان به ما رکب می زند. فیلم یادآوری می کند که نباید ظاهربین باشیم و حرف هر کسی را قبول کنیم! راز اصلی این فیلم در این خلاصه می شود که در پیرنگی تو در تو، نشانه های یافتن حقیقت یا وجود ندارد یا بسیار ناملموس است. تماشای این فیلم را به همه ی طرفداران فیلم های هیجانی، رازآلود و نئونوآر توصیه می کنیم. پیرنگ مظنونین همیشگی در نگاه اول ساده است و در ادامه لایه هایی از خشونت، پیچیدگی و حقه بازی آن را به پیرنگی دشوار تبدیل می کند.