مرد نامرئی محصول 2020

مرد نامرئی محصول 2020 یک فیلم علمی تخیلی و ترسناک است که به جنایت های یک دانشمند در زمینه ی اپتیک می پردازد. کارگردان مرد نامرئی محصول 2020 لی وانل نام دارد و بازیگرانی مانند الیزابت ماس و استورم راید در آن بازی کرده اند.

داستان فیلم مرد نامرئی محصول 2020

فیلم ماجرای فرار زنی از خانه را روایت می کند. این زن به دلیل کنترلگر بودن همسرش دیگر نمی تواند به زندگی با او ادامه دهد و برای همین از خواهرش می خواهد که برای نجات او شبانه به دنبالش بیاید. همسر او متوجه فرارش می شود و در ادامه به شکل یک مرد نامرئی به آزار و اذیت او و خانواده اش می پردازد. در حالی که وانمود می کند که مرده است! یکی از مهم ترین جنایت هایی که این مرد نامرئی رقم می زد، به قتل رساندن خواهر همسرش است.

در ادامه مشخص می شود این مرد جنایتکار، با طراحی و پوشیدن یک لباس خاص، به حالت نامرئی درمی آمده است. موضوعی که قهرمان داستان را به شدت ناراحت می کند، این واقعیت است که تقریبا هیچ کس حرف های او را باور نمی کند. او نمی تواند تجربه های خاصی را که دارد به کسی در میان بگذارد چون اغلب فکر می کنند که به کمک و بستری نیاز دارد و این ها همه توهمات او هستند.

مرد نامرئی محصول 2020

مرد نامرئی محصول 2020

نگاهی دقیق تر

فیلم به دلیل نوآوری هم در زمینه ی علمی و هم در مورد تعلیق هایی که به وجود آورده است، مبتکرانه محسوب می شود و از کلیشه های نخ نما برای ترساندن مخاطب استفاده نمی کند.  فیلم با بودجه ای معادل با هفت میلیون دلار توانست به فروش 134.9 میلیون دلاری دست پیدا کند. مرد نامرئی محصول 2020 می تواند برای داشتن پایان بندی بسیار جذابی که دارد، مورد تشویق قرار بگیرد. این که نشان داده می شود، فرد مظلوم قرار نیست تا ابد مورد ظلم قرار بگیرد و این که با کمی تیزهوشی می توان انتقام کارهای غیرانسانی را گرفت. منتقدان در مجموع نظر مثبتی نسبت به مرد نامرئی داشتند. مثلا مرد نامرئی توانست تایید 92 درصدی راتن تومیتوز را به دست آورد.

در مجموع می توان گفت الیزابت ماس در نقش زنی فراری و ترسان بسیار خوب بازی کرده است و کارنامه اش تا امروز نشان می دهد که در این گونه نقش ها می تواند خوب ظاهر شود. او در نهایت می تواند با هوش و ذکاوتی که دارد، بیگناهی خودش را ثابت کند و همسر بی وفا و بیمارش را به سزای عمل خود برساند. در حالت کلی می توان مرد نامرئی را فیلمی قوی دانست که ارزش تماشا کردن را دارد.