محل تمرین بازیگری

اگر شما از دسته ی هنرجویان کودک و نوجوانی هستید که در پانیذ آموزش می بینید، طبیعتا یک دسته از مهارت ها را در زمینه ی هنر بازیگری به دست آورده اید. اما مهم ترین نکته درباره ی این مهارت این نیست که مطالب را به صورت تئوری مطالعه کرده باشید، بلکه اصلی ترین موضوع این است که این مهارت ها را به زندگی اصلی بیاورید و از آن ها در دنیای واقعی استفاده کنید. برای همین در این مقاله می خواهیم به موضوع محل تمرین بازیگری بپردازیم.

بسیاری از هنرجویان دقیقا نمی دانند کی و چگونه می توانند مهارت هایی را که آموخته اند، تمرین کنند. یک مورد مهم از گزینه های محل تمرین بازیگری می تواند کلاس های هفتگی بازیگری باشد. یکی از بهترین موارد برای تمرین بهتر و بیش تر همین کلاس ها هستند. شما زحمت کشیده اید و تا اینجا آمده اید! آمده اید نکات جدید را یاد بگیرید و ساعاتی را برای تمرین هنر بازیگری اختصاص دهید. گفته می شود اگر ده هزار ساعت به تمرین هر کاری بپردازید، در آن زمینه ماهر و توانمند می شوید، پس بهتر است اکنون شروع کنید!

محل تمرین بازیگری

محل تمرین بازیگری

محل تمرین بازیگری بعدی،

سر کار و پروژه های مختلف می باشد. خیلی عالی است که برای هر پروژه ای که روی آن کار می کنید، یک هدف گذاری داشته باشید. برای مثال: در خلال این فیلم کوتاه می خواهم به طور کاملا اختصاصی روی مهارت گوش سپردن به همکارانم تمرکز کنم. بسیاری از بزرگ ترین بازیگران گفته اند که خیلی چیزها را سر کار و در خلال پروژه های کاری مختلف یاد گرفته اند.

تجربه هایی که شما در دنیای واقعی به دست می آورید واقعا غیرقابل وصف هستند. آن ها دارایی های ارزشمند شما محسوب می شوند.

آخرین موردی که برای تمرین بیش تر تکینیک های بازیگری برای شما معرفی می کنیم، تمرین با دوستان و هنرجویان دیگر است. اگر کلاس های بازیگری خیلی گران هستند، می توانید دوستان خوب خود را در کنار خود گردآوردید و روی نمایش نامه های مختلف کار کنید. شما حتی می توانید با فیلم نامه ها هم تمرین کنید.

یک دیگر را تشویق کنید و با هم مهربان باشید تا شاهد پیش رفت ناگهانی و زیاد در زمینه ی هنر بازیگری باشید. در کنار این می توانید بازخوردهای انتقادی از هم داشته باشید تا با معایب کار خود آشنا شوید و در راستای رفع آن ها بکوشید.