غوطه ور محصول 2018 هالیوود

غوطه ور محصول 2018 یک درام عاشقانه است که به کارگردانی بالتازار کورماکور و نویسندگی دیوید اسمیت ساخته شده است. این فیلم بر اساس رخدادی واقعی ساخته شده است که در آن شایلین وودلی و سم کلافلین به ایفای نقش پرداخته اند. آن ها زوج جوانی هستند که به دنبال یک طوفان سهمگین در میان امواج اقیانوس آرام رها شده اند. آن ها باید راه خود را به هاوایی پیدا کنند. آن ها در حالی در این شرایط گیر افتادند که هیچ رادیویی نداشتند و قایق شان نیز به شدت آسیب دیده بود.

غوطه ور محصول 2018 داستان نجات یافتن انسان است، زمانی که به تنهایی رها می شود.

انسانی که به جز اتکا بر امید و قدرت فکری و بدنی خود راه دیگری ندارد. بازی شایلین ووودلی در این اثر بسیار درخشان است. ملاقات اتفاقی این دو جوان اول از همه منجر به عشق می شود و پس از آن زوج جوان راهی یک ماجراجویی در اقیانوس آرام می شوند. همان ماجراجویی که یکی از مصیبت بارترین طوفان های تاریخ را به خود می بیند!

غوطه ور محصول 2018 هالیوود

نمایی عاشقانه از فیلم غوطه ور محصول 2018 هالیوود، جایی که طوفان هنوز اتفاق نیفتاده است…

داستان واقعی در اکتبر سال 1983

و در پی طوفان وحشتناک اتفاق می افتد که همین موضوع سبب می شود تا غوطه ور محصول 2018، داستان غم باری را روایت کند که برای خانم تامی اشکرافت و دوستش ریچارد شارپ اتفاق افتاد. آن ها یک سفر 4000 مایلی را از مبدا تاهیتی که آفتابی و زیبا بود، به مقصد سن دیه گو آغاز کردند.

آن ها قرار بود قایقی 44 فوتی تحت عنوان هاتزانا را به کالیفرنیا انتقال دهند. خیلی زود، ریچارد و تامی خود را در میان تندباد مخرب درجه ی چهاری می یابند که آن ها را در پرتگاه مرگ و زندگی قرار می دهد. غوطه ور بر اساس رمانی به نام آسمان قرمز در صبحگاه: داستان عشق، از دست دادن و نجات یافتن در دریا نوشته ی تامی اولدهام اشکرافت ساخته شده است.

مدت زمان فیلم نود و شش دقیقه می باشد و زبان آن انگلیسی است. فیلم بودجه ای معادل با سی و پنج میلیون دلار داشته است و فروش آن 59.9 میلیون دلار بوده است. تماشای غوطه ور محصول هالیوود را به تمامی علاقمندان به ژانر ماجراجویانه و عاشقانه توصیه می کنیم.

این فیلم به زیبایی هر چه تمام تر، تنهایی انسان را به تصویر می کشد. این که حتی اگر پربارترین و شکوفاترین عشق را تجربه نمایید، باز هم در نهایت داستان می توانید تنها باشید و مرگ طرف مقابل، دیر یا زود می تواند شکوه این عشق را به پایان برساند.