شکست محصول 2007

شکست محصول 2007 یک فیلم هیجان انگیز قانونی است که با بازی خوب آنتونی هاپکینز و رایان گاسلینگ و کارگردانی گرگوری هابلیت ساخته شده است. این داستان مردی است که همسر بی وفای خود را به ضرب گلوله ناکار می کند و بعد وارد بازی هایی از جنس سنجش هوشمندی با یک وکیل جوان (رایان گاسلینگ) می شود.

فیلم تقابل پیری و جوانی، باهوشی و سخت کوشی، اطمینان و تردید و آرامش و تلاطم را به زیبایی توصیف می کند. همان طور که می دانید آنتونی هاپکینز در ایفای نقش مجرمین تیزهوش بسیار توانمند عمل می کند. شاید ایفای نقش او را به عنوان هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره ها به خاطر داشته باشید. او در طراحی و پیاده سازی جنایت های زیبا(!) ماهر و زبردست است. و حالا نوبت رایان گاسلینگ است که در اوج جوانی در برابر این مرد سابقه دار قد علم کند و بالاخره ایراد نقشه ی او را بیابد.

شکست محصول 2007

شکست محصول 2007

پیرنگ کلی فیلم

از این قرار است که وکیلی به نام ویلی (رایان گاسلینگ) موقعیت شغلی خود را رها می کند تا در یک شرکت خصوصی قانونی به شغلی بسیار پردرآمدتر دست پیدا کند. در این شرکت خصوصی روزاموند پایک رئیس او خواهد شد. در همین گیر و دار تغییر شغل، رئیس ویلی یک پرونده ی ظاهرا ساده، تاکید می کنم “به ظاهر ساده” را برای ویلی می آورد که درباره ی شلیک شدن گلوله است.

تد کرافورد (آنتونی هاپکینز) با شلیک یک گلوله به سر همسرش تلاش داشته تا او را به قتل برساند و حالا قرار است در دادگاه از خود دفاع کند. همه ی امیدهای ویلی برای برگزاری یک جلسه ی محاکمه ی سرراست، فوری و آسان بر باد می رود، زمانی که متوجه می شود تد کرافورد، بسیار حیله گرتر و زیرک تر از چیزی است که ویلی انتظار آن را داشته است. معلوم می شود تد بر اصول قانونی تسلط بالایی دارد و از دوران کودکی به عنوان فردی تیزهوش و بسیار نکته سنج شناخته می شده است.

فیلم جذاب شکست محصول 2007 توانست با داشتن بودجه ای معادل با 10 میلیون دلار، به فروش 92 میلیون دلاری دست پیدا کند. شکست محصول 2007 در روز بیستم آوریل همان سال اکران شد و 113 دقیقه زمان دارد. بازی جذاب و دیدنی هر دوبازیگر که در برابر هم قرار گرفته بودند، یعنی آنتونی هاپکینز و رایان گاسلینگ توسط اغلب منتقدان تحسین شد. تماشای این فیلم هیجان انگیز را به شما توصیه می کنم. هاپکینز که در نگاه اول به درونی ترین تمایلات ویلی پی برده بود، قصد داشت تا با هوشمندی، اعصاب او را به هم بریزد. خواسته ی ویلی چیزی جز برنده بودن همیشگی نبود.