شنل قرمزی محصول 2011

شنل قرمزی محصول 2011 یک اثر در ژانرهای وحشت و عاشقانه است. اثری پست مدرن که به بازگویی داستان شنل قرمزی به شیوه ای دیگر می پردازد. شنل قرمزی به کارگردانی خانم کاترین هاردویک، تهیه کننگی لئوناردو دی کاپریو، جولی یورن و جنیفر کیلوران ساخته شده است.

نویسنده ی این فیلم سینمایی دیوید لزلی جانسن است که البته برای نوشتن آن از منابع اصلی استفاده کرده بود. این منابع شامل کتاب های شنل قرمزی نوشته ی برادران گریم و همین طور چارلز پرالت می شد.

شنل قرمزی محصول 2011

داستان را به گونه ای تغییر می دهد تا در هر لحظه مخاطب با یک شوک جدید مواجه شود. مرز بین اعتماد کردن و بی اعتمادی، مرز بین دوست داشتن و نفرت و مرز بین خواستن و نخواستن به زیبایی در این اثر تصویر شده است. چه کسی فکر می کرد که گرگ ماجرا این بار و در این روایت پست مدرن، “پدر شنل قرمزی” از آب دربیاید؟!

شنل قرمزی محصول 2011

شنل قرمزی محصول 2011

فیلم سینمایی شنل قرمزی با بازی زیبای آماندا سایفرید، گری اولدمن، بیلی برک، شیلو فرناندز، مکس آیرنز، ویرجینیا مدسن و دیگران به اثری تماشایی تبدیل شده است. البته نمی توانیم از جلوه های ویژه ی خاص این اثر چشم پوشی کنیم.

مدت زمان فیلم 100 دقیقه

و زبان آن انگلیسی می باشد. شنل قرمزی محصول 2011 در روز هفتم مارس 2011 اکران شد. با این که هزینه ی فیلم برابر با چهل و دو میلیون دلار شده بود، اما می توان گفت که در گیشه موفق بود و توانست بیش از هشتاد و نه میلیون دلار فروش داشته باشد.

داستان فیلم در یک روستا در قرون وسطی رخ می دهد. همان مکانی توست یک گرگین یا همان werewolf منحوس گشته است. دختر جوانی که در این روستا زندگی می کند، علیرغم مخالفت و نارضایتی خانواده اش، عاشق یک بچه ی نوانخانه ای می شود که پیشه ی چوب بری اختیار کرده است. شنل قرمزی به بررسی عشق این دو می پردازد و در کنار آن شما را می ترساند.

آیا والری (سایفرید) می تواند به عشق خود پیتر (فرناندز) برسد؟ آیا دختر زیبا و جوان مجبور به ازدواج با هنری پولدار (آیرنز) می شود؟ آیا مردم دهکده موفق به کشتن این هیولا می شوند یا مجبورند تا همیشه تهدیدهای او را تحمل کنند؟ شما می توانید با تماشای اثر زیبای شنل قرمزی محصول سال 2011 هالیوود، جواب پرسش هایتان را پیدا کنید.