شغل هنرپیشگی برای کودک

در سال های اخیر شاهد افزایش تعداد والدینی بوده ایم که خواهان شغل هنرپیشگی برای کودک خود هستند. ممکن است این برخاسته از یک آرزوی قدیمی بوده باشد که برای خود والدین تحقق نیافته است و یا ممکن است کودکان مستعد توسط والدین شناسایی شوند و برای پیشرفت او در زمینه ای که دوست دارد تلاش کنند. در هر حال آموزشگاه بازیگری پانیذ می تواند در زمینه ی هموار کردن شغل هنرپیشگی برای کودک بسیار کمک کننده باشد. این آکادمی تا کنون هنرمندان جوان زیادی را به سینمای ایران زمین معرفی کرده است که شما هم می توانید هنرمند بعدی باشید.

شغل هنرپیشگی برای کودک

شغل هنرپیشگی برای کودک

اهمیت باسواد بودن برای شغل هنرپیشگی برای کودک

یکی از نکاتی که بازیگران باید به آن توجه داشته باشند، سخت کوشی و تلاش زیاد است. تلاش هم در رشته ی بازیگری و هم در زمینه ی مطالعات ادبی و فلسفی که می تواند وجود داشته باشد. به نظر می رسد بازیگرانی که مطالعات زیاد در رشته های مختلف دارند همیشه نه یک قدم، که چندین قدم از بقیه جلوتر هستند. سواد داشتن و باسواد بودن خیلی زود تفاوت شما را با سایرین مشخص می کند. خصوصا در زمینه ی علوم انسانی مانند ادبیات، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی و حتی تاریخ و جغرافیا.

مثلا فرض کنید از شما برای بازی در یک درام روانشناختی دعوت شده است. در این اثر کاراکترها عموما افرادی هستند که به دلیل سائق های نیرومند روانی، رفتارهای خاصی را از خود نشان می دهند. اینکه شما آگاهانه و با داشتن اطلاعات قبلی در این اثر همکاری کنید، عملکردتان را به طرز چشمگیری بهبود خواهد داد. در غیر این صورت هنرمندی خواهید بود که تنها کورکورانه خطوط خود را بازگو می کند و از ریشه های عمقی تر پیرنگ داستان، از چرایی و چگونگی رفتار کاراکترها بی خبر است.

می خواهم بگویم برای ایجاد شغل هنرپیشگی برای کودک بهتر است آگاهی های اولیه به او داده شود. این کودک باید بداند که مسیری را انتخاب کرده است که تلاش زیادی می طلبد و آن قدرها هم که از دور به نظر می رسد، ساده نیست. کمک والدین در زمینه ی روشنگری بچه ها می تواند بسیار کمک کننده باشد. یکی از روش های مفید برای آشنا شدن با این حرفه می تواند مطالعه ی اتوبیوگرافی بازیگران بزرگ یا دلنوشته های آنها در این جا و آن جا باشد. برای آشنایی با چگونگی ایجاد حرفه ی هنرپیشگی برای کودک با آموزشگاه بازیگری پانیذ تماس حاصل فرمایید.