ستیغ هکسا محصول 2016

ستیغ هکسا محصول 2016 یک فیلم جنگی و زندگی نامه ای است که به کارگردانی مل گیبسون ساخته شده است. این یک داستان واقعی است که به زندگی دزموند داس می پردازد(با بازی اندرو گارفیلد). سربازی که بر خلاف این که اذعان کرده بود در جنگ جهانی دوم حاضر نیست اسلحه ای جهت کشت و کشتار حمل کند، برنده ی مدال افتخار شد. این تصمیم دزموند ریشه های مذهبی داشت. کم کم همراهان دزموند او را طرد کردند زیرا روحیه ی ضدجنگ بالایی داشت اما به دلیل شجاعت بالا، فروتنی و همدردی ای که داشت توانست تحسین و احترام همگان را برانگیزد.

او توانست 75 نفر از همرزمان زخمی را از ستیغ هکسا در جنگ اوکیناوا نجات دهد، بدون این که حتی یک گلوله شلیک کند. ستیغ هکسا محصول هالیوود در کنار همه ی این صحنه های جنگی به یک روایت عاشقانه هم می پردازد. عشق دزموند به دختر پرستاری که در نگاه اول اتفاق افتاد. این دختر مهربان با تمام سختی هایی که در مسیر وجود دارد، منتظر دزموند می ماند و هرگز ناامید نمی شود تا این که در نهایت این دو پس از به پایان رسیدن جنگ به هم می رسند.

ستیغ هکسا محصول 2016

ستیغ هکسا محصول 2016

فیلم با بودجه ی 40 میلیون دلاری توانست فروش 180 میلیون دلاری داشته باشد. ستیغ هکسا محصول 2016 در مجموع و در تمام جشنواره ها توانست 85 نامزدی دریافت جایزه داشته باشد و برنده ی سی جایزه شود. نامزدی های دریافت جایزه ی اسکار برای این اثر شش عدد بود که به شرح رو به رو است: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر، بهترین میکس صدا، بهترین ویرایش فیلم و بهترین ویرایش صدا. از این میان دو جایزه ی اسکار به ستیغ هکسا محصول 2016 تعلق گرفت که خود نشان از قوی بودن این اثر دارد.

چه اتفاقی افتاد؟

دزموند داس، در سخت ترین لحظه های زندگی در زمانی که ممکن بود هر لحظه توسط نیروهای دشمن پیدا شود و کشته شود، در خلال یک شب مرگبار، تعداد زیادی از دوستان خود را که هر کدام به نوعی زخمی شده بودند، پیدا کرد و با استفاده از یک طناب آن ها را از ستیغ هکسا پایین فرستاد، جایی که نیروهای خودی منتظر دریافت بیماران و مجروحین بودند تا آن ها را به محل درمان انتقال دهند. تماشای ستیغ هکسا محصول هالیوود را به همه ی علاقه مندان فیلم های جنگی توصیه می کنیم. لطفا نظرات خود را برای پانیذ ارسال کنید.