حس ششم محصول 1999

حس ششم محصول 1999 یک فیلم هیجانی در ژانر روانشناختی-فرازمینی است که به کارگردانی ام. نایت شیامالان ساخته شده است. در این فیلم، بروس ویلیس در نقش یک روانپزشک کودک (مالکوم) ظاهر شده است و رابطه ی او با یکی از درمانجویان اش که پسربچه ای به نام کول می باشد، توصیف شده است. کول پسری نه ساله است که به همراه مادرش زندگی می کند، چرا که والدین او از هم جدا شده اند.

این پسر

دچار مشکلات عدیده ای در محیط مدرسه است. همکلاسی ها او را مورد قلدری قرار می دهند و القاب بدی را به او نسبت داده اند. کول نمی تواند حرف های دلش را با مادرش بزند چرا که گمان می کند او ناامید خواهد شد. مالکوم روند درمان کول را آغاز می کند و پسربچه که در ابتدا در لاک تدافعی فرو رفته است، سرانجام از راز بزرگی پرده برمی دارد. این که در طول روز، ارواح فراوانی را در محیط دور و برش می بیند که به او آزار می رسانند.

مالکوم تشخیص توهم های دیداری را برای او می گذارد اما در ادامه و با گوش کردن به کاست یکی از جلسات روان درمانی پی می برد که کول دروغ نمی گوید و به دلیل داشتن حس ششم قوی، واقعا صداهایی را می شنود که انسان های معمولی نمی شنوند و تصاویری را می بیند که دیگران نمی بینند.

حس ششم محصول 1999

حس ششم محصول 1999

مالکوم همچنین با مسائل و مشکلاتی در زندگی مشترک خود با همسرش دست و پنجه نرم می کند. همسرش با او سرد شده و داروهای ضدافسردگی مصرف می کند. در ادامه مالکوم به کول کمک می کند تا با ارواح دور و برش کنار بیاید و اگر آن ها کمکی از او می خواهند، کارهای لازم را برای شان انجام دهد تا آن ها به آرامش برسند. کول می تواند پیام یک دختر را که از دنیا رفته به پدرش برساند: این که مادر او عامل قتل او بوده، و برای همین، پدر این دختر می تواند دختر دیگرش را از دست مادر پلیدش نجات دهد تا به سرنوشت مشابهی دچار نشود.

پایان بندی خاص

حس ششم محصول 1999 برای داشتن یک پایان بندی بسیار هیجان آور شناخته می شود چرا که این کارگردان برای سرپرایز های پایان فیلم هایش شهرت دارد. بهتر است اگر دوست دارید تعلیق را در یک فیلم تجربه کنید، حس ششم را خودتان تماشا کنید و این پایان را بندی را شخصا ببینید. منتقدان به فیلم حس ششم نظر مثبتی را ابراز کردند. راتن تومیتوز 86 درصدی این فیلم به اندازه ی کافی گویاست.

می توانید فیلم مادر محصول 2017 را هم تماشا کنید.