جشنواره مونولوگ

آموزشگاه بازیگری پانیذ اقدام به برگزاری جشنواره مونولوگ کرده است. همان طور که می دانید، مونولوگ یا تک گویی به یکی از شگردهای ادبیات داستانی و هنرهای نمایشی گفته می شود که در آن شخصیت مورد نظر، شعر، داستان یا درد دل خود را به تنهایی و بدون اینکه نیازی به هنرمند دیگر داشته باشد، برای مخاطبان عرضه می کند.

می توان گفت که مونولوگ در برابر دیالوگ قرار می گیرد که در آن شخصیت ها نیاز دارند در برابر هم قرار گیرند و هر یک در پاسخ دیگری، شروع به سخن گفتن نماید. اگر شما جزء کودکان و نوجوانان هستید که هنرجوی آموزشگاه بازیگری پانیذ هستید، می توانید به راحتی در جشنواره مونولوگ شرکت نمایید. شما می توانید برای اطلاع یافتن از چند و چون این رویداد هنری بزرگ، با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید و یا با مسئولان مربوطه صحبت کنید.

جشنواره مونولوگ

جشنواره مونولوگ

این جشنواره می تواند هیجان زیادی برای شما داشته باشد. مونولوگ ممکن است قطعه ای کوچک از یک داستان یا نمایشنامه را تشکیل دهد. اگر بخواهیم نمونه ای از مونولوگ یا تک گویی در ادبیات پربار فارسی را نام ببریم، می توانیم به قسمت‌های اولیه ی شازده احتجاب اشاره کنیم. برای یک هنرجوی پانیذی که دوست دارد بازیگر خوبی باشد، یادگیری فنون مونولوگ یکی از الفبای موجود برای این هنر محسوب می شود.

آیا یکی از مشهورترین مونولوگ های ادبیات جهان را به خاطر دارید که همان قطعه ی بودن یا نبودن از نمایشنامه ی هملت اثر ویلیام شکسپیر است؟

مونولوگ انواع مختلفی دارد که این امکان برای شما وجود دارد که با آن ها در جشنواره مونولوگ بیش تر و بهتر از قبل آشنا شوید.

مونولوگ هایی مانند ساده، نمایشی و حدیث نفس. یکی از معیارهایی که مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم رکسانا خلوتی برای داشتن آموزشگاه بازیگری داشته اند، پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان عزیزی است که برای شکوفایی هنری شان در آموزشگاه ثبت نام کرده اند. در همین راستا اقدامات فراوانی در آموزشگاه صورت می گیرد که هنرجویان را بهتر از همیشه در محیطی خلاقانه قرار دهد.

یکی از این رویدادهای جالب همان جشنواره مونولوگ است که از شما عزیزان علاقه مند خواهمندیم برای شرکت در آن در اولین فرصت اقدام نمایید. برای همه ی شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم. به امید روزی که شاهد درخشش تک تک شما در عرصه ی هنری باشیم.