جشنواره بازیگری کودک و نوجوان

بازیگری از جمله شغل‌هایی است که کودکان علاقۀ زیادی به آن نشان می‌دهند. والدین هم اغلب در مواجهه با این علاقه سعی می‌کنند مسیر درست را پیش روی او قرار دهند. برخی مراسم و جشنواره‌ها مانند جشنواره بازیگری کودک و نوجوان می‌تواند به کودکان و نوجوانان و والدینشان کمک کند تا در مسیر صحیح‌تر قدم بردارند. در این مقاله قصد داریم دربارۀ این رویداد هنری صحبت کنیم.

بازیگر شدن آرزویی است که برای کودکان و مخصوصاً نوجوانان بسیار مهم و اساسی است. آن‌ها به این هدف وارد این حیطه می‌شوند که روزی جایزۀ اسکار را در دستان خود ببینند. آن‌ها برای طی کردن این مسیر ممکن است خیلی رؤیایی به هدف خود نگاه کنند. اما شرکت در کلاس‌های بازیگری و کمک از اساتید و از طرفی شرکت در جشنواره بازیگری کودک و نوجوان می‌تواند راه را برای آن‌ها هموار کند. کودک باید بداند تفکر رؤیایی دربارۀ این حرفه و هنر نمی‌تواند ضامن موفقیت وی باشد. او باید اهداف خود را برای این مسیر از پیش تعیین کند.

کودک و بازیگری

جشنواره بازیگری کودک

جشنواره بازیگری کودک

خیلی‌ها فکر می‌کنند بازیگری کار آسانی است، از این رو به کودک القا می‌کنند که می‌تواند تنها با استعداد درخشانش بازیگر موفقی شود. اما کودک باید بداند که بازیگری مانند هر حرفه و هنر دیگری به آموزش و تمرین نیاز دارد. بازیگری که نتواند فن بیان و زبان بدن را درک کند نمی‌توان اجرای موفقی در نقشش داشته باشد. او باید با متدهای بازیگری و اصول اولیه بازیگری ‌آشنا باشد.

او باید با آموزش بتواند مرز بین نقش و زندگی واقعی‌اش را درک کند، در غیر این صورت پس از بازی در یک سریال یا فیلم ممکن است دچار مشکل شود. کودک می‌تواند برای رسیدن به اهدافش تلاش کند و در کنار آن به موفقیت‌هایی رؤیایی‌اش بیندیشد. کودکی که تمرین می‌کند و کلاس می‌رود می‌تواند عکس جایزه اسکار یا بازیگران محبوبش را در اتاقش بچسباند. زیرا برای رسیدن به موفقیت تنها رؤیاپردازی نمی‌کند بلکه واقعی و حقیقی با مسئله برخورد می‌کند.

این والدین هستند که باید کودک را در این مسیر راهی کنند. والدین با انتخاب آموزشگاه صحیح بازیگری به کودک کمک می‌کنند بتواند مفاهیم اولیه بازیگری را بیاموزد. اما وظیفه آموزشگاه مناسب چیست؟ آموزشگاه مناسب باید بتواند دستان کودکی را که مستعد است و تلاش می‌کند در این راه بگیرد و به او کمک کند. آموزشگاه مناسب وظیفه دارد کودک را به پروژه‌های مختلف سینمایی معرفی کند تا کودک مستعد هر چه زودتر وارد وادی هنر هفتم شود.

بازیگر هر چند کودک، باید از قاب دوربین مطلع باشد. او باید نحوۀ قرارگیری‌اش را جلوی دوربین تمرین کند. باید زاویه دوربین، دکور و میزانسن را بشناسد. باید بداند حرکت دقیق صورتش چگونه و به چه صورت باشد. البته کودکان این استعداد را دارند که نقششان را باورپذیر بازی کنند، اما آموزش مسئله‌ای انکار نشدنی برای آن‌ها است.

مکان برگزاری جشنواره بازیگری کودک و نوجوان

اگر کودک شما مستعد است و قصد دارید آموزشگاه مناسبی برای او انتخاب کنید، آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ همان جایی است که به دنبالش بودید. در این آموزشگاه، آموزش‌ها توسط اساتید برتر این رشته برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. کودک شما پس از طی کردن دوره‌های آموزشی بازیگری، به پروژه‌های متفاوت و مشهور سینمایی معرفی می‌شود. در این پروژه‌ها استعداد کودک به همه اهالی برجسته این هنر شناسانده می‌شود.

این آموزشگاه افتخار دارد که با برگزاری جشنواره بازیگری کودک و نوجوان قدم بزرگی در جهت کشف استعدادهای کودک و نوجوان برداشته است. این جشنواره‌ها غالباً با حضور اساتید برجسته سینما و تلویزیون و چهره‌های سرشناس برگزار می‌شود. از این رو شناخت استعداد کودک شما توسط این افراد می‌تواند تضمین موفقیت کودک شما در آینده هنری وی باشد.

آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ می‌تواند محیطی را برای فرزند شما فراهم کند تا به‌راحتی آموزشش طی شود و به‌راحتی واردی این مسیر شود. پس درنگ نکنید و برای اطلاع از نحوۀ حضور فرزندتان در این کلاس‌ها با ما تماس بگیرید.

جشنواره بازیگری کودکان و نوجوانان در آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ برگزار می‌شود که هنرجویان بهتر بتوانند در این جشنواره دیده شوند. جشنواره بازیگری کودکان و نوجوانان در موسسه بازیگری پانیذ به مدیریت سرکار خانم خلوتی برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی جشنواره بازیگری کودک و نوجوان با ما تماس بگیرید.