ثبت نام برای بازیگری کودک

در صورتی که فرزندان شما در رده سنی کودکان و نوجوانان به بازیگری علاقه مند هستند جهت ثبت نام برای بازیگری کودک می توانید با آموزشگاه بازیگری تخصصی پانیذ تماس حاصل فرمایید. این مجموعه با داشتن بهترین اساتید مرکز خوبی برای پرورش استعدادهای فرزندان شما می باشد. اگر تمایل دارید از استعدادهای فرزندان خود حمایت کنید، توصیه می کنیم اطلاعاتی درباره تست های بازیگری داشته باشید که به شرح رو به رو می باشد:

آداب تست بازیگری در هالیوود

در هالیوود، بسیار مرسوم است که کارگردان برای انتخاب تنها یک نقش، 300 پیشنهاد دریافت کند. بنابراین هنگامی که فرزند شما در این میان برای تست بازیگری انتخاب می شود، معنی اش این است که کارگردان از قبل عقیده دارد که او برای این نقش مناسب است! چه موقعیت خاصی برایش فراهم شده است. حالا این مسئولیت شما است که به او نشان دهید که باید آرام و خوش بین باشد و دیگر مهم نیست چه اتفاقی می افتد.

ثبت نام برای بازیگری کودک

ثبت نام برای بازیگری کودک

مراحل آماده سازی فرزندتان

 او را تشویق کرده و مثبت باشید. اگرچه فرزندتان هنگامی که تماسی با خبرهای خوب را می شنود، خوشحال خواهد شد، اما اغلب بازیگران با نزدیک شدن روز بزرگ، درجاتی از عصبانیت و نگرانی را تجربه می کنند. شما باید هرگونه احساس شک و دودلی درباره ی توانایی هایش را از بین ببرید و یادآوری کنید که او تا همین لحظه مراحل سختی را پشت سر گذاشته که برای تست دعوت شده است.

اولین اولویت برای شما این است که اطمینان حاصل کنید فرزندتان همه چیز را حفظ کرده است. کودک شما هرچه بیش تر مطالب را حفظ کرده باشد، راحت تر خواهند بود و در برابر دوربین احساس بهتری خواهند داشت. این موضوع مانند طلا برای کارگردان انتخاب بازیگر ارزشمند است.

بعد از این، زمانی فرا می رسد که باید راجع به پروژه تحقیقات به عمل بیاورید. اگر تبلیغات بازگانی است، راجع به محصول و کمپین تبلیغاتی تحقیق اینترنتی کرده و اطلاعات بیش تری به دست بیاورید. اگر نمایش تلویزیونی است، دو قسمت از مجموعه را ببینید تا نحوه ی بازی مورد نیاز دست تان بیاید. در مورد فیلم های سینمایی تلاش کنید فیلم های بیش تری از این کارگردان ببینید. به فرزندتان کمک کنید تا از ایده هایی که از این تبلیغات می گیرند، در عمل استفاده کنند.

در پایان یادآوری می کنم که در صورت نیاز به ثبت نام برای بازیگری کودک با آکادمی پانیذ تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید:بن افلک