ثبت نام آنلاین کلاس بازیگری کودک

پانیذ یک آموزشگاه تخصصی بازیگری کودک و نوجوان در شرق تهران است که برای ثبت نام آنلاین کلاس بازیگری کودک می توانید به وبسایت این آکادمی مراجعه فرمایید. با توجه به وجود ویروس کرونا و انواع جهش یافته ی آن، بهتر است کودکان و نوجوانان از شرکت در کلاس های حضوری خودداری کرده و هر گونه مهارتی را تحت نظر اساتید مجرب به صورت آنلاین یاد بگیرند. کودکانی که در کلاس های بازیگری شرکت می کنند، به مرور تفکر خلاق را یاد می گیرند.

این که کودک هر بار در نقش یک کاراکتر ظاهر می شود و دنیای خاص او را برای خود بازسازی و تجربه می نماید باعث می شود خلاقیتش افزایش یابد. این تجربه های ارزشمند به تفکر خلاق کمک می کند و با بیان احساسات، به نوعی از تراپی و درمان منجر می شوند. این نوع از تفکر خلاق به کودکان و نوجوانان این امکان را می دهد تا احساسات و عواطف خاص خود را به شیوه ای ایمن، سالم و آزاد از هر گونه قضاوت بیان کنند.

ثبت نام آنلاین کلاس بازیگری کودک

ثبت نام آنلاین کلاس بازیگری کودک

فعال شدن مغز

کلاس های بازیگری منجر به فعال شدن بخش هایی از مغز می شود که به منطق و حل مسئله اختصاص دارند. همچنین کلیه ی منافعی که از کلاس های بازیگری برای هنرجویان حاصل میشود، در مراحل بعدی زندگی مانند زندگی حرفه ای و آکادمیک کمک کننده خواهند بود. مورد بعدی رویاپردازی هنرجویان است که با شرکت در کلاس های بازیگری هر روز پررنگ تر می شود. فرزندی که رویایی در سر دارد و انگیزه ای برای دنبال کردن آن در خود می بیند، یکی از نعمت هایی است که والدین دوست دارند از آن بهره مند شوند. اگر بازیگری مورد علاقه ی آن ها است، به آن ها اجازه دهید که دنبالش بروند.

پیگیری علایق

اگر کودکان و نوجوانان دنبال کاری بروند که دوست دارند، احتمال خیلی بیشتری دارد که بتوانند خود واقعی و اصیل شان را پیدا کنند. همچنین بازیگری باعث می شود فرزندان شما احساسی از خاص بودن داشته باشند که خصوصا در دوران نوجوانی بسیار لذت بخش است. بخش بزرگی از نوجوان بودن در مورد توجه قرار گرفتن خلاصه می شود و نوجوان دوست دارد کانون توجه باشد. او می خواهد حس خاص بودن داشته باشد. این بخش بزرگی از بزرگ شدن است! این که نوجوان می خواهد جایگاه و پایگاهی برای خودش در این دنیا دست و پا کند. کلاس بازیگری فضایی ایمن برای رسیدن نوجوانان به این هدف است. این یک سرگرمی سالم با نتایج درخشان است.

بخوانید: لئون حرفه ای