در این مقاله می خواهیم با تکنیک هایی برای شاد بودن شما را هیجان زده کنیم! شادی برای هر کسی معنای متفاوتی می تواند داشته باشد، زیرا این یک کیفیت دیدگاهی و کاملا انتزاعی است. به همین دلیل، افراد می توانند نگاه خاص خود را به این واژه داشته باشند. در هر حال شاد بودن نه تنها برای همه مفید و لازم است، اما برای بازیگران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

بازیگر غمگین و نالان از زندگی، شانس موفقیت کمی در زندگی دارد. در مجموع احتمال این که کارگردان ها بخواهند با بازیگران افسرده همکاری داشته باشند، کم است. بنابراین تکنیک هایی برای شاد بودن را که در زیر مطرح می شود را به کار بگیرید تا موفق شوید:

ورزش، اولین مورد از تکنیک هایی برای شاد بودن

1. ورزش کردن. ورزش نمی تواند تک بعدی باشد. ورزش کردن منافعی دارد که بدن و ذهن شما را تقویت می کند. ورزش کردن مرتب، می تواند سطح استرس شما را کاهش دهد، احساس اضطراب را کمتر کند و نشانه های افسردگی ماژور را کمرنگ تر کند. همزمان با این که عزت نفس شما را بالا می برد و باعث می شود از بدن تان رضایت داشته باشید. حتی اندک مقداری از فعالیت بدنی می تواند تفاوتی را ایجاد کند. شما قرار نیست تمرین صخره نوردی داشته باشید، حتی تمرینات ساده ی هوازی می تواند برای تان مفید باشد. تنها زمانی صخره نوردی کنید که این ورزش را دوست دارید.

تکنیک هایی برای شاد بودن

تکنیک هایی برای شاد بودن

اهمیت خواب

2. به میزان کافی بخوابید. اصلا مهم نیست زندگی مدرن تا چه اندازه به شما استرس وارد می کند، همه ی ما می دانیم که خواب کافی یکی از ضروریات سالم بودن و شاد بودن در زندگی است. مخصوصا بازیگران باید روی الگوی خوب و بیداری خود تنظیم بالایی داشته باشند.

3. به تغذیه ی خود توجه داشته باشید. برخی از خوراکی ها و غذاها، خلق و خوی شما را بهبود می دهند. مثلا کربوهیدارتها، سروتونین آزاد می کنند و بنابرانی به عنوان غذایی در نظر گرفته می شوند که می تواند هورمون احساسات خوب را برانگیزد. غذای پر پروتئین می تواند سبب تولید دوپامین و نوراپینفرین شود که انرژی و تمرکز شما را افزایش می دهند.

غذاهای فرآوری شده و آن هایی که در روغن فراوان سرخ شده اند، شما را با یک خلق و خوی پایین تنها می گذارند! بنابراین سعی کنید روزانه برنامه ی غذایی متفاوت، سالم و هوشمندانه ای را انتخاب کنید. صبحانه وعده ی غذایی بسیار مهمی است که نباید از آن سرسری بگذرید. در این وعده ماست یونانی و میوه فراموش نشود!

این بود مرور تکنیک هایی برای شاد بودن بازیگران.