بینوایان محصول 2012

بینوایان محصول 2012 یک فیلم موزیکال تاریخی و حماسی است که بر اساس رمان بینوایان اثر ویکتور هوگو ساخته شده است. کارگردان آن تام هوپر بوده و بازیگرانی مانند ان هثوی، راسل کرو، هیو جکمن، آماندا سایفرید و هلنا بانم کارتر در آن به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم در روز پنجم دسامبر 2012 اکران شد و مدت زمان آن صد و پنجاه و هشت دقیقه بود. فیلم محصول مشترک آمریکا و انگلیس بوده، با داشتن بودجه ای 61 میلیون دلاری توانست به فروشی معادل 441.8 میلیون دلار دست پیدا کند.راتن تومیتوز این فیلم را به میزان 69 درصد تایید کرد. همچنین نمره ی 6.85 از 10 به بینوایان محصول 2012 اخصاص یافت.

بینوایان محصول 2012

بینوایان محصول 2012

داستان بینوایان محصول 2012

احتمالا داستان این فیلم برای بسیاری از شما آشنا باشد. پیرنگ داستان از این قرار است که در فرانسه ی قرن نوزدهم، ژان والژان که دهه های متوالی مورد تهدید و آزار و پیگردی های یک پلیس سنگدل به نام ژاور قرار گرفته است، بر آن می شود تا از دختر یک کارگر کارخانه مراقبت کند. تصمیمی که زندگی آن ها را تا همیشه تغییر می دهد.

تغییرات هیو جکمن

هیو جکمن برای بازی در این فیلم 36 ساعت از نوشیدن آب خودداری کرد تا آب موجود در اطراف چشم ها و گونه هایش را از دست بدهد و کاملا شبیه یک زندانی شود و ظاهر خشک و خشنی به خود بگیرد. او همچنین ریش نامرتبی گذاشت. همه ی این تغییراتی که برای هیو جکمن در خلال بازی در بینوایان محصول 2012 اتفاق افتاد، اندکی بعد رفع شد تا جکمن این بار بتواند در نقش یک ژان والژان ثروتمند بازی کند.

تغییرات آن هثوی

آن هثوی بارها و بارها این اجازه را داد که موهایش بسیار کوتاه شود، چرا که قرار بود در نقش فانتین ظاهر شود که موهایش در فیلم کوتاه می شد. در واقع آرتیست موهای هثوی که یک مرد بود، پیراهن پوشیده و در نقش زنی ظاهر شد که موهای فانتین را کوتاه می کرد. این به این معنا است که موهای هثوی در هنگام بازی کوتاه شد. آن هثوی تمایلی ندارد درباره ی کاهش وزنی که داشته است صحبتی کند اما در مجموع، به میزان بیست و پنج پوند وزن کم کرد تا در نفش فانتینی ظاهر شود که در بستر مرگ بود. او عقیده دارد راه و روش او برای لاغری خطرناک بوده و نباید توسط کسی اجرا شود.

این فیلم دقیقا صد و پنجاه سال پس از اولین باری که کتاب آن چاپ شد، اکران شد. آماندا سایفرید همچنین در گذشته در نقش کوزت کوچک هم ظاهر شده بود و آن نقش را وقتی که هفت ساله بود ایفا کرده بود.