بهترین فیلم‌های ژانر انگیزشی

بعضی فیلم‌ها هستند که با دیدنشان حس خوبی به ما دست می دهد. این فیلم‌ها را با عنوان فیلم‌های انگیزشی می‌شناسیم. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلم‌های ژانر انگیزشی را به شما معرفی کنیم. مطمئن باشید این لیست با دیگر فهرست‌هایی که تاکنون دیده‌اید تفاوت دارد.

  • در جستجوی خوشبختی. فیلم دربارۀ مردی است که دستگاه‌های پزشکی می‌فروشد؛ اما در کار خود دچار شکست می‌شود. درحالی‌که همسرش قصد جدایی دارد. کریس گاردنر شخصیت اصلی فیلم تصمیم می‌گیرد وارد شغلی در بازار بورس و سهام شود. کار او بسیار سخت است. او وقت کمی نسبت به دیگر همکارانش دارد و شب‌ها با فرزندش در گرمخانه‌های دولتی می‌خوابد. حتی مجبور می‌شود برای یک‌شب اقامت در مسافرخانه خونش را بفروشد. پایان خوش این فیلم و استخدام کریس در شرکت بزرگ سهام اتفاق خوشایند آن است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته‌شده است.
  • گرگ وال‌استریت. داستان سهامدار جوانی است که موفقیت و شکست، هر دو را در بالاترین سطح خود چشیده است. این فیلم سرشار از حس امید است. امیدی که می‌تواند ما را زنده نگه‌دارد و چشمانمان را به آینده بدوزد.
  • استارتاپ دات کام. فیلمی استارتاپی با نگاهی نو. هرکس قصد کارآفرینی دارد حتماً این فیلم را ببیند. این فیلم دربارۀ موفقیت و شکست‌های مدیر استارتاپی واقعی است. در این فیلم با مفاهیمی نظیر افزایش سرمایه، مدیریت رشد، بهره وری و…آشنا می‌شوید.
  • بهترین‌های ژانر انگیزشی
  • جولی و جولیا. داستانی زیبا از زنی به نام جولی که عاشق سرآشپز افسانه‌ای جولیا چایلد است. او تصمیم می‌گیرد وبلاگی بسازد و طی یک چالش تمام دستورات غذایی کتاب آشپزی جولیا چایلد را اجرا کند. او طی این کار بارها شکست می‌خورد اما درنهایت عشق او به جولیا چایلد باعث موفقیت‌های بزرگی برایش می‌شود.
  • رستگاری در شاوشنگ. این فیلم دربارۀ آزادی و امید است. امید، تنها چیز خوب است و چیزهای خوب هیچ‌گاه از بین نمی‌روند. بانکدار جوانی که به جرم قتل همسرش عازم زندان می‌شود. او در زندان به‌عنوان مشاور مالیاتی سر زندانبان و دیگر زندانبان‌ها، مشغول به کار می‌شود. او باکمال تعجب پس از بیست سال موفق به فرار می‌شود. فراری با شکوه، باشخصیت، با ثروت…
  • انجمن شاعران مرده. استاد جوانی که از دبیرستان پسرانه سر در می آورد. او در یک حرکت انقلابی شروع به آموختن چیزهای جدیدی به دانش اموزانش می کند. او دانش‌آموزانش را برای حرکت در خلاف جهت آب تشویق می کند. این فیلم سرشار از دیالوگهای زیبا و تاثیرگذار است. بی شک این فیلم از بهترین های رابین ویلیامز است.
  • چه زندگی شگفت انگیزی است. داستان دربارۀ مردی است که یک فرشته به سراغش می‌آید و به او می‌گوید اگر او وجود نداشت جهان چه شکلی می‌شد. این فیلم سرشار از عاطفه و پر از لحظات شادی بخش است.
  • ویل هانتینگ نابغه. داستان پسری به نام ویل هانتینگ که علیرغم اینکه در یک دانشگاه نظافتچی است، هوش فوق العاده‌ای در ریاضیات دارد. او کم کم با شرکت در جلسات روانشناسی مک گوایر، خودش و درونش را کشف می کند.
  • انیمیشن درون و بیرون. داستان دخترکی که با خانواده‌اش دچار مشکل می‌شود. نکته جالب این انیمیشن راه یابی به درون مغز اعضای این انیمیشن است. هر انسانی دارای 4 حالت در مغزش است: خشم، شادی، تنفر، غم. هر کدام از این شخصیت ها برای خود موجود پیچیده‌ای هستند. در پایان فیلم شخصیت اصلی و شخصیت شادی متوجه میشوند که عنصر غم هم برای انسان مورد نیاز است. گاهی غم می تواند آیندۀ کسی را از تباهی نجات دهد.
  • جوی. داستان زنی جوان به نام جوی که از آغاز کودکی چیزهای مختلفی اختراع میکرد. او با اختراع یک زمین شو، انقلابی در این صنعت به پا می‌کند. او تصمیم می‌گیرد در تبلیغات تلویزیونی زنده شرکت کند و محصولش را بفروشد اما شکست و موفقیت برای او دو روی سکه هستند…
  • شیطان پرادا می پوشد. جدا از بازی فوقالعاده مریل استریپ این فیلم با رنگ و لعاب و دیالوگهای زیبا شما را مجذوب خود می‌کند. اگر می‌خواهید با صنعت مد و مسائل مربوط به آن آشنا شوید دیدن این فیلم را به شما توصیه می‌کنیم.

برای بازیگر شدن راه درازی در پیش است؛ اما طولانی ترین راهها با اولین قدم ها آغاز می‌شود. جهت اطلاع از کلاسهای آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ هم اکنون با ما تماس بگیرید. این آموزشگاه با فعالیت‌های خود مفتخر است که قدم بزرگی در جهت تربیت کودکان و نوجوانان بازیگر برداشته است.