آیا شما از آن دسته والدینی هستید که مشتاقانه مایل اند ستاره ی نوظهوری در خانه ی خود داشته باشند؟ آیا فرزند شما تمایل زیادی  ندارد در تست های بازیگری تئاتر شرکت کند؟ آیا هیچ وقت تصمیم گرفته اید که او را در باشگاه بازیگری یا آموزشگاه درام ثبت نام کنید؟ اگر شما خواستار افزایش اطلاعات تان از بازیگری کودکان هستید و این ایده را در سر می پرورانید که به لطایف الحیلی فرزند خود را به شاخه ی هنری بازیگری علاقه مند کنید، این مقاله برای شما است!

شما می توانید با پیروی از نکات و راهکارهای زیر، به هدف خود برسید:

 

1. آموزش های هنری در زمینه ی بازیگری کودکان را خیلی زود شروع کنید. حتی می توانید از سه سالگی آغاز کنید. در سن پایین شرکت در گروه سرود کر و شروع به آموختن یک ساز خیلی خوب است. همچنین می توانید موقعیت هایی را فراهم کنید که فرزندتان بتواند در آن، برای جمع آواز بخواند.

2. آن ها را برای تماشای تئاتر و انواع نمایش های دیگر ببرید. بهتر است برای این کار زمان بگذارید و با عشق و علاقه کودک کوچک خود را برای گستره ی وسیعی از نمایش های موزیکال، مراسم های رقص و تئاترهای خوب کودکانه ببرید. شما می توانید در اطراف محل زندگی خود به جست و جو بپردازید و محل مناسبی را برای آغاز این دست از فعالیت ها بیابید.

بازیگری کودکان

بازیگری کودکان

3. بهتر است موضوع تست های بازیگری را جدی بگیرید! تست های بازیگری بسیار مهم هستند و مسیر موفقیت را برای فرزند شما هموارخواهند کرد. پس لطفا تنبلی را کنار بگذارید و پا به پای این کوچولوی جذاب و با استعداد برای اجرای تست های بازیگری بروید. اجازه بدهید بداند که شما همواره در کنار او هستید  و در مراحل مختلف او را همراهی می کنید.

4. برای اختصاص زمان زیاد برنامه ریزی کنید. در واقع بازیگری کودکان که شامل تمرین های بازیگری و اجراها و تست های بازیگری می باشد، مستلزم زمان بسیار زیادی است. شما به عنوان والدین نمونه و هدفمند، نیاز دارید که برای آن برنامه ریزی نمایید.

اگر این نکته ی بسیار ساده را یک گوشه از ذهن خود بگذارید

از اینکه زمان زیادی صرف این کارهای هنری می کنید، ناراحت نمی شوید و هر بار غر نمی زنید. بنابراین برای بردن فرزند خود به کلاس های جبرانی زمان کافی و آمادگی پیشین خواهید داشت. مزیت این روش این است که در دنیای مدرن و پرمشغله، ناگهان خشم شما فوران نمی کند و آرامش بیش تری دارید.

به این ترتیب شما والد نمونه ای خواهید بود

که آگاهی زیادی از بازیگری کودکان دارد. به این ترتیب به احتمال زیاد فرزندتان به هنر های نمایشی علاقه مند خواهد شد.