استخدام بازیگر کودک

استخدام بازیگر کودک در آکادمی بازیگری پانیذ انجام می شود. جهت بهره مند شدن از خدمات استخدام بازیگر کودک با پانیذ تماس حاصل فرمایید. هیچ وقت فکر نکنید برای بازیگر شدن خیلی جوان، خیلی پیر، بدون مهارت و یا بی استعداد هستید. معمان ما در پانیذ می توانند با آموزش های مناسب شما را برای این حرفه ی هنری آماده کنند. اما در کنار این نباید از تاثیرات تمرین و ممارست غافل باشید.

یک هنرجو ممکن است سوالات خود را با استاد در میان بگذارد، راه و روش هنرمند شدن را از مرشد خود یاد بگیرد، اما نمی تواند انتظار داشته باشد که استادش به جای او تمرین و یا بازی کند! به همین دلیل بهتر است هنرمند تمرین و ممارست را در دستور کار قرار دهد. برای یک هنرمند بازیگر هیچ چیز ارزشمندتر از این نیست که روی صحنه به اجرا بپردازد و واکنش مخاطبان را ببیند. مخصوصا این حس خاص اولین باری که بازیگر به اجرا می پردازد بسیار بیشتر تجربه می شود.

هنر بازیگری می تواند مانند یک جایزه برای فرد باشد، جایزه ای که افراد غیرخلاق ارزش آن را درک نمی کنند. برای بسیاری از بازیگران بازیگری اصلا به معنای راهی برای کسب درآمد نیست. بازیگری برای آن ها به معنای راهی برای رضایت خلاقانه از زندگی است و این موضوع دقیقا همان چیزی است که افراد غیر بازیگر ممکن است ملموس ندانند.

استخدام بازیگر کودک

استخدام بازیگر کودک

طرح یک سوال

اگر می خواهید بازیگر شوید اما مطمئن نیستید، سوال رو به رو را از خودتان بپرسید: آیا من اعتماد به نفس بالایی دارم و آیا حاضرم که از من انتقاد شود؟ از لحظه ای که شما در تست بازیگری پذیرفته می شوید، موج انتقادها نسبت به عملکردتان آغاز می شود و تبدیل به بخش مهمی از روند کاری تان می گردد. باید رضایت کارگردان را به دست آورید وگرنه باید دوباره و دوباره بازی کنید. بسیار مهم است که علیرغم همه ی طرد شدن ها، انتقادها و موانع اعتماد به نفس کافی داشته باشید و بدانید که آخرالامر موفق خواهید شد.

ناامیدی ممنوع!

هرگز نباید در این مسیر ناامید شوید یا احساس ضعف نمایید. اگر این طور باشد، افرادی که به خودشان اعتماد کافی را دارند، جای شما را خواهند گرفت و موفق خواهند شد! بنابراین اگر عزم راسخی برای بازیگر شدن دارید، با آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ تماس حاصل فرمایید. همیشه گوشه ی ذهن داشته باشید که ما دنیای خودمان را خلق می کنیم و هر آنچه بخواهیم به دست می آوریم.

بیشتر بخوانید