شده تا کنون دغدغه پرورش کودکتان را داشته باشید؟ این دغدغه به اندازه دغدغه رشد مهم و ارزشمند است. همان‌قدر که جسم کودک یا نوجوان شما به غذای مغذی، آب سالم و مکانی پایدار نیاز دارد، ذهن او نیز به مصالحی نیازمند است تا با به کمک آن‌ها پرورش یابد. کلاس‌های بسیار متنوعی برای این موضوع وجود دارند. از انواع کلاس‌زبان گرفته تا کلاس‌های خلاقیت و نقاشی و…! یکی از این کلاس‌ها که تاثیر بسیار مهمی بر پرورش کودک دلبندتان می‌گذارد، آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان در ولنجک برگزار می‌شود. باری ما در ادامه به فواید این کلاس‌ها خواهیم پرداخت و در نهایت برای افرادی که جویای آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان در ولنجک اند، آموزشگاه بازیگری پانیذ را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

فواید کلاس‌های بازیگری کودک و نوجوان

در این قسمت قصد داریم به چرایی استفاده از کلاس بازیگری برای کودک و نوجوانان عزیز بپردازیم. صدالبته که تاثیر این کلاس‌ها بیش از آن است که بتوان به تمامی بیانش کرد. باری ما به تبیین مهم‌ترینِ آن‌ها می‌پردازیم.

کلاس‌های بازیگری کودک و نوجوان


فواید کلاس‌های بازیگری کودک و نوجوان بسیار زیاد است!

 

افزایش خلاقیت

یکی از مهم‌ترین وجوه کلاس بازیگری برای کودکان و نوجوانان توسعه فردی و رشد خلاقیت آن‌ها است. فرزندان دلبند شما قرار است که در قالب گروه‌هایی دوستانه جهانی جدید را تخیل کرده و فردی که خودشان نیستند را بازی کنند. همه این موارد به صورت مستقیم تاثیر شگرفی بر خلاقیت فرزندتان می‌گذارد. این موضوع کیفیت زندگی آن‌ها را افزایش داده به افراد موفقی تبدیلشان می‌کند.

 

افزایش توانایی حل مسئله

یکی دیگر از مهم‌ترین تاثیرات آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان افزایش قدرت حل مسئله آن‌ها است. این اتفاق از دو طریق صورت می‌گیرد. یکی آن که با افزایش خلاقیت، روش‌های بیشتری را برای حل مسئله خواهند یافت. از سوی دیگر در طی دوره بازیگری آن‌ها با موانع و مشکلات بسیاری رو به رو خواهند شد. آن‌ها ناچارند که کمی مداقه کنند و راه‌حلی برای مشکل بیابند.

 

افزایش هوش اجتماعی

یکی از بزرگترین مشکلاتی که گریبان بشر پست مدرن را گرفته است، کاهش هوش اجتماعی‌ست. گویی همه باهم و تنهاییم. کسی نمی‌تواند ابراز احساسات کند و اگر کسی هم پیدا شود، کسی قادر به درک آن نیست. آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان در ولنجک از طرق مختلفی باعث افزایش هوش اجتماعی فرزند عزیزتان می‌شود.

یکی آن که هنرجوها در قالب گروه‌هایی چندنفره فعالیت می‌کنند و از تعامل ناگزیرند. آن‌ها در کنار هم گروه بودن را تمرین می‌کنند و این مسئله باعث از بین رفتن اضطراب اجتماعی‌شان می‌شود. در ضمن یاد می‌گیرند که چگونه احساسات خود نظیر خشم، محبت، اضطراب و… را به بهترین نحو ممکن بپذیرند و بروز دهند. این موضوع باعث می‌شود که در آینده از نظر عاطفی جایگاه مناسبی داشته باشند.

از طرف دیگر هنرجویان تلاش می‌کنند که از قالب خود خارج شده وارد در شخصیت دیگری شوند. این نکته بسیار مهم است زیرا که این تمرین به آن‌ها چگونگی درک سایرین را می‌آموزد. آن‌ها با کمک این مهارت می‌توانند که با سایرین همذات پنداری کرده به انسان‌های بهتری تبدیل شوند.

آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ

پانیذ یکی از آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان تهران است که در شرق شهر واقع شده و ساکنین تمام مناطق تهران می توانند برای دوره های آموزش بازیگری ثبت نام نمایند. ویژگی منحصر به فرد این آموزشگاه این است که دارای کادری باتجربه است. پرسنل و اساتید حاضر در این آموزشگاه از برترین‌های کشوری‌اند. آن‌ها به به روزترین متدهای آموزش به کودک و نوجوانان آشنایند و باعث شکوفایی هر چه بیشتر آن‌ها خواهند شد.

جمع‌بندی

در این مقاله درباره آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان در ولنجک و فواید این کلاس‌ها صحبت کردیم. در ادامه نیز به معرفی آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ پرداخته ویژگی‌های آن را بر شمردیم. همانطور که گفته شد آموزشگاه پانیذ در شرق شهر تهران واقع شده و ساکنین تمام مناطق تهران می توانند برای دوره های آموزش بازیگری ثبت نام نمایند. امیدوارم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد.