آموزشگاه پانیذ بهترین آموزشگاه بازیگری کودک در زعفرانیه برای تئاتر و سینما به شمار می‌آید. این آموزشگاه با برگزاری کلاس‌های متعدد بازیگری از سطوح مبتدی تا فوق حرفه‌ای برای کودکان آماده است تا آینده کودکان را به حرفه‌ای ترین شکل ممکن رقم زده و مسیر زندگی آنان را در راستای رسیدن به فردی حرفه‌ای و مشهور تغییر دهد.

مجموعه آموزشی پانیذ یکی از بهترین آموزشگاه بازیگری کودک در زعفرانیه به شمار می‌آید.

در این موسسه آموزشی کلاس‌ها و دوره‌ها متنوع و گوناگونی برای کودکان برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها آموزش بازیگری مخصوص این رده سنی می‌باشد. کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی بازیگری در آموزشگاه پانیذ، زیرنظر اساتید برتر و متخصصی برگزار می‌شود که هر یک علاوه بر تجربه و تسلط بر اصول و مبانی بازیگری، شناخت کاملی به روانشناسی و مسائل روانی کودکان دارند. این عامل باعث می‌شود تا کلاس‌های آموزش بازیگری مجموعه پانیذ به یکی از مفیدترین دوره‌های آموزشی مبتنی بر اصول روانشناسی کودکان تبدیل شود. این شرایط یکی از مهم‌ترین نقاط قوت برای شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری می‌باشد که  باعث ایجاد انگیزه برای تمرین و پیگیری می‌باشد.

بهترین آموزشگاه بازیگری کودک در زعفرانیه

استفاده از اساتید برتر، ایجاد شرایط مطلوب برای برگزاری کلاس‌ها و حضور مدیران مجرب از مهم‌ترین دلایلی است که این آموزشگاه را به یکی از برندهای برتر بازیگری کودکان در شرق تهران تبدیل کرده است که آماده پذیرش تمامی کودکان از نقاط گوناگون تهران در کلاس‌های این مجموعه می‌باشد. حضور مدیران و اساتید برتر باعث شده تا کودکان در کوتاه‌ترین زمان به این رشته هنری علاقه‌مند شده تا در عرصه‌های حرفه‌ای ظاهر شوند. به همین دلیل، به تمام والدین کودکان توصیه می شود اگر تمایل دارید کودکانتان از همین سنین به افرادی حرفه‌ای در عرصه بازیگری تبدیل شوند، به آموزشگاه پانیذ مراجعه نموده و با ثبت نام کودکتان در این آموزشگاه، آینده او را حرفه ای رقم بزنید.

آموزشگاه پانیذ معتبرترین برند بازیگری کودکان و نوجوانان در شرق تهران، آماده برگزاری دوره‌های بازیگری برای تمام کودکان و نوجوانان می‌باشد.

در سال‌های اخیر استعداد یابی و پرورش کودکان از سنین کم و دوران کودکی به امری حائز اهمیت تبدیل شده است به همین دلیل بسیاری از والدین تمایل دارند تا کودکان خود را از سنین ابتدایی در کلاس‌های متنوعی ثبت نام نمایند و استعداد آنان را پرورش دهند تا بتوانند آینده درخشانی را برای کودکانشان در نظر بگیرید