آموزشگاه بازیگری کودک در پاسداران

والدین زیادی با دیدن استعدادهای فرزندشان علاقه‌مندند وی در حیطه بازیگری مشغول به فعالیت شود. عده زیادی از مشکلات و مسائل موجود در این وادی خبر ندارند و تنها به جنبه‌های رؤیایی و فانتزی آن نگاه می‌کنند. برخی هم ممکن است بخش مربوط به کسب درآمد را نگاه کنند و دیگر مسائل مهم را از یاد ببرند. چیزی که مهم است فهم لزوم آموزش بازیگری برای کودک و انتخاب آموزشگاهی مناسب برای آموزش است. در این مقاله دربارۀ آموزشگاه بازیگری کودک در پاسداران صحبت می‌کنیم.

چرا کودک باید بازیگری را بیاموزد؟

عده‌ی دیگری از والدین نیز هستند که با وجود علاقه و استعداد فرزندشان در برابر آموزش بازیگری به وی مقاومت می‌کنند. اما لازم است بدانید که کودکان نسبت به یادگیری دروس بازیگری در این سن قدرت یادگیری و حافظۀ بهتری دارند. اصول مهم بازیگری مانند متدها و فنون بازیگری نظیر زبان بدن در این سن بهتر فراگرفته می‌شود. این کودکان با آموزش بازیگری اعتماد به نفس و هم چنین عزت نفسشان افزایش می‌یابد.

این کودکان در برخورد با بزرگ‌ترها و دیگر کودکان هم سن و سال خود عکس‌العمل و رفتارهای سنجیده و عاقلانه‌تری از خود بروز می‌دهند. کودکانی که در کودکی آموزش بازیگری دیده‌اند در سنین بالاتر و دوره نوجوانی بهتر می‌توانند در برابر مسائل زندگی عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

کودکانی که در کلاس‌های آموزش بازیگری شرکت می‌کنند به دلیل لزوم حفظ دیالوگ، بهتر می‌توانند در یادگیری دروسشان، نظیر یادگیری دروس حفظی موفق باشند. به‌علاوه کودکانی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند به دلیل لزوم ورزیدگی بدن برای اجرا، باید تنی سالم و ورزیده داشته باشند. بیشتر این کودکان در کلاس‌های ورزشی به موازات کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کنند. شرکت در این کلاس‌ها باعث حفظ سلامت کودکان می‌شود. برخلاف تعداد زیادی از کودکان که در شرایط کنونی جامعه در خانه مشغول کلاس‌های آنلاین پشت سیستم و بازی پای لپ‌تاپ و تبلت هستند، وجود این کلاس‌ها می‌تواند در حفظ سلامت جسم و روح کودکان بسیار مفید باشد.

کودک و جشنواره بازیگری

بازیگری کودک

بازیگری کودک

چنین کودکی با شرکت در کلاس‌های بازیگری و سپس جشنواره‌ها و فیلم‌های مربوط به کودک و نوجوان یا حتی بازی در سریال‌ها و فیلم‌های بزرگ‌سالان به‌زودی با مسائل مربوط به سینما و تلویزیون آشنا می‌شود. او پس از حضور در پروژه‌های سینمایی متوجه می‌شود بین او و دیگر عوامل سریال یا فیلم تفاوتی نیست و باید خیلی حرفه‌ای کارش را دنبال کند. او باید برنامه‌ریزی دقیق برای حضور به موقع در صحنه و حفظ دیالوگ‌هایش داشته باشد. از این رو هم به آموزشگاه مناسب و هم به حمایت خانواده و حتی مدرسه‌اش نیاز دارد.

کودک نیاز دارد برای طی کردن دروس بازیگری در سطح موفق در آموزشگاه مناسبی ثبت‌نام کند. اگر ساکن محله پاسداران هستید و قصد دارید کودک خود را در آموزشگاه بازیگری مناسبی ثبت‌نام کنید، آموزشگاه بازیگری پانیذ، آموزشگاه مناسب شماست. این روزها آموزشگاه‌های زیادی برای آموزش بازیگری کودک وجود دارد.

آموزشگاه بازیگری کودک در پاسداران

اما انتخاب آموزشگاه مناسب بسیار مهم است. آموزشگاه بازیگری پانیذ گرچه در شرق تهران قرار دارد، اما با افتخار فرزند شما را از محله پاسداران یا دیگر محله‌های تهران و حتی دیگر شهرهای ایران می‌پذیرد. اگر به مسئله مسافت فکر می‌کند و ثبت‌نام کودک شما در محله شرق تهران برای شما مشکل است باید بدانید ثبت‌نام در آموزشگاه مناسب ارزش این زمان و هزینه گذاشتن را دارد. به‌علاوه این آموزشگاه کلاس‌های آنلاین بازیگری هم برگزار می‌کند که در صورتی که با رفت و آمد مشکل داشته باشید می‌توانید از کلاس‌های آنلاین این مجموعه استفاده کنید.

آموزشگاه پانیذ، پس از طی کلاس‌های بازیگری کودک شما را به پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی موفق معرفی می‌کند. کودکان زیادی در آموزشگاه پانیذ تبدیل به ستارگان پانیذ شده‌اند و هم‌اکنون در سینما و تلویزیون مشغول‌اند.

آموزشگاه پانیذ، جشنواره‌های مختلفی هم برگزار می‌کند که کودک شما می‌تواند در این جشنواره‌ها خودش را به جامعه هنری ایران معرفی کند و در پروژه‌هایشان حضور یابد. در این آموزشگاه تنوع کلاس‌های مختلف بسیار زیاد است. از کلاس‌های شاهنامه‌خوانی تا بداهه‌پردازی و متد بازیگری و… . کودک شما با شرکت در این دوره‌ها می‌تواند به ستاره‌ای موفق در عرصه سینما و تلویزیون تبدیل شود. برای اطلاع از کلاس‌ها، زمان و نحوۀ برگزاری هم‌اکنون با ما تماس بگیرید.