آموزشگاه بازیگری کودک در جردن

آموزشگاه بازیگری پانیذ، بهترین آموزشگاه بازیگری تهران است که در زمینه ی آموزش تئاتر و بازیگری در گروه سنی کودکان و نوجوانان فعالیت می کند. عزیزان ساکن مناطق جردن، زعفرانیه و تجریش می توانند با مراجعه به آموزشگاه بازیگری پانیذ در این آکادمی معتبر ثبت نام نمایند. پانیذ به عنوان آموزشگاه بازیگری کودک در جردن می تواند شکوفا کننده ی استعدادهای فرزندان شما باشد.  این مرکز تخصصی با مدیریت سرکار خانم رکسانا خلوتی اهداف خود درباره ی پرورش استعدادهای هنری و نمایشی فرزندان ایران زمین را دنبال می کند.

آموزشگاه بازیگری کودک در جردن

آموزشگاه بازیگری کودک در جردن

آموزشگاه بازیگری کودک در جردن و سایر فواید آن

همان گونه که در برخی از مقالات همین سایت عنوان شد، اینکه کودکان و نوجوانان در کلاس های بازیگری و مخصوصا تئاتر ثبت نام کنند و حضور فعال داشته باشند، حتی اگر در این زمینه ادامه ی تحصیل ندهند و آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب نکنند، باز هم از فواید ارزنده ی این دوره ها می توانند بهره مند شوند که از آن میان می توان به بهبود روابط اجتماعی، ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس و از بین بردن احساس شرم و خجالت اشاره کرد. بنابراین در پانیذ، به عنوان بهترین آموزشگاه بازیگری کودکان و نوجوانان، هدف این نیست که حتما هنرمندپروری برای همه ی هنرجویان رخ بدهد. بلکه تلاش و اولویت اول این است که افراد عمیق ترین احساسات خود را بروز دهند که این خود گام بزرگی در راستای افزایش سلامت روان هنرجویان است.

استودیو بازیگران جوان (YAS)

در ادامه، با استودیو بازیگران جوان (YAS) آشنا می شوید که در راستای پرورش استعدادهای نمایشی کودکان و نوجوانان در لس آنجلس احداث شده است. به عقیده ی بسیاری از افراد، این مرکز بهترین آموزشگاه بازیگری است که همانند آموزشگاه پانیذ، بچه ها را با مهارت های ارزشمند زندگی آشنا می کند. این مهارت ها شامل ارتباطات کلامی و غیرکلامی، مهارت های بین فردی، مهارت های معرفی اجتماعی و بیان خلاقانه می باشد.

در این آموزشگاه تشویق و حمایت از افراد حرف اول را می زند تا از این طریق اعتماد به نفس لازم برای اجرا در هنرجویان شکل بگیرد. کودکان می توانند در حالی که مشغول فعالیت های هنری هستند، از محیط پیرامون و ارتباط با دیگران لذت ببرند و به این ترتیب بزرگ شوند. مدیر و بنیان گذار این مرکز خانم الیز رومانو هستند که استودیو بازیگران جوان را در سال 2006 تاسیس کردند. همان طور که مشاهده کردید، شباهت های زیادی بین بهترین مدرسه های بازیگری کودکان و نوجوانان در سراسر دنیا وجود دارد. آن ها به فکر پرورش هنرجویان شاد و سرشار از امید هستند. افرادی که بتوانند آزادانه از احساسات خود بگویند، بدون اینکه ترس از قضاوت منفی داشته باشند.