آموزشگاه بازیگری کودک در خیابان ولیعصر

کودک شما برای آموزش تئاتر، سینما، تلویزیون یا هر هنر دیگری به آموزش صحیح نیاز دارد. کودک برای پرورش استعداد خود در عرصۀ هنر و بازیگری باید در آموزشگاه مناسبی ثبت‌نام شود تا استعدادهایش شکوفا شود. آموزشگاه پانیذ به عنوان آموزشگاه بازیگری کودک می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. با ما همراه باشید تا دربارۀ بازیگری کودکان و اصلاً اینکه چرا کودکان باید آموزش بازیگری ببیند، صحبت کنیم.

شاید کودک شما استعداد ذاتی بازیگری دارد و شما فکر می‌کنید این استعداد به موقع در او کشف و شکوفا خواهد شد. اما این طور نیست. بسیاری از ما در سنین بزرگ‌سالی استعدادهایمان را کشف کردیم. شاید پدر و مادر ما می‌توانستند زودتر استعدادهایمان را شکوفا کنند اما شناخت استعداد در سنین بالا ممکن است دیگر دیر باشد. علاوه بر این بازیگری هنری است که به آموزش اساسی نیاز دارد. تئوری‌های آموزشی در بازیگری به قدری زیادند که کودک می‌تواند از سنین طلایی کودکی خود استفاده و آن‌ها را فرا گیرد. توصیه اغلب بزرگان این رشته آن است که بازیگری را حتی اگر اتفاقی وارد این وادی شدید و استعداد فوق‌العاده هم دارید، آموزش ببینید. آن‌ها عقیده دارند که بازیگری را زیر نظر اساتید و بزرگان آموزش ببینید.

چرا کودکان باید آموزش بازیگری ببینند؟

آموزش بازیگری به کودکان نه تنها موجب سلامت جسم و روح آن‌ها می‌شود بلکه باعث پرورش اعتماد به نفس و عزت نفس در آن‌ها می‌شود. کودکی که برای اجرای نقشش و حفظ دیالوگ‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کند نمی‌تواند مانند دیگر کودکان با مسائل روزمره برخورد کند. او یاد گرفته که تلاش کند و با مشکلات بجنگد. او برای رسیدن به آینده روشنی که برای آن برنامه‌ریزی کرده تلاش می‌کند و موفق هم می‌شود. او خجالتی نیست و بازی در جمع به او کمک کرده است که خجالت را کنار بگذارد و بتواند صحبتش را واضح و شفاف در جمع بیان کند. او با آموزش فن بیان می‌تواند بسیار بهتر از همسالانش صحبت کند و مخارج حروف را ادا کند.

کودکانی که بازیگری را در سنین کودکی فرامی‌گیرند نسبت به دیگر هم سن و سالانشان در رابطه با یادگیری دروس و مخصوصاً دروس حفظی موفق‌تر عمل می‌کنند. قدرت خلاقیت و حل مسئلۀ این کودکان بسیار بیشتر از دیگر کودکان و نوجوانان است. او طی آموزش بازیگری با دیگر شاخه‌های هنری نظیر هنرهای تجسمی، گریم، دکور، موسیقی و… آشنا می‌شود. این موضوع به او کمک می‌کند زودتر به درک هنری برسد. این درک هنری به او کمک می‌کند در مسائل زندگی‌اش نسبت به دیگر کودکان پخته‌تر و باتجربه‌تر برخورد کند.

کودک و بازیگری

بازیگری کودک

بازیگری کودک

کودک در آموزش بازیگری با حرکات موزون و تمرین صدا آشنا می‌شود. او یاد می‌گیرد به‌موقع از کدام عضو بدنش استفاده کند. با یادگیری زبان بدن بهتر می‌تواند بدنش را ورزیده کند. کودک برای آموزش زبان بدن نیاز دارد بسیار تمرین کند و این او را از رخوت نجات می‌دهد. همچنین در این آموزش‌ها می‌تواند هیجان‌هایش را تخلیه کند و آرامشش بیشتر شود و راحت‌تر با مسائل زندگی کنار بیاید. کودک مهارت خوب شنیدن و خوب حرف زدن را می‌آموزد. او مدیریت زمان و برنامه‌ریزی را یاد می‌گیرد. این مدیرت زمان را هنگام حضور برای تمرین یا برای حضور در صحنه می‌آموزد.

آموزشگاه بازیگری کودک در ولیعصر

آموزشگاهی برای این کودکان مناسب است که فرصت تجربه را به آن‌ها بدهد. آموزشگاه پانیذ به کودک شما کمک می‌کند با کارگردان‌ها و افراد سرشناس در جشنواره‌های مختلف سینمایی آشنا شود. این آشنایی به کودک و نوجوان کمک می‌کند برای پروژه‌های مختلف و مشهور سینمایی معرفی شود. برین ترتیب، کودک خیلی زود می‌تواند فضای جدی هنر و بازیگری را درک کند. بازیگران زیادی آموزش خود را از دوران کودکی آغاز کرده‌اند. این آموزش به آن‌ها کمک کرده است بتوانند بازیگران خبره‌تری شوند. گاهی این آموزش در دوران کودکی مربوط به خانواده‌هایی است که والدین هردو یا یکی از آن دو بازیگر بوده‌اند. در این خانواده‌ها کودک به سرعت وارد فضای معتبر هنر و بازیگری می‌شود. اما در حالتی که این‌گونه نیست به آموزشگاه مناسبی نیاز است که بتوانند دستان کودک ما را برای پیشرفت بگیرد.

آموزشگاه پانیذ با کلاس های معتبر بازیگری کودک، آماده پذیرش و آموزش به کودکان عزیز شما است. کلاس‌های مختلفی در این آموزشگاه برگزار می‌شود که می‌تواند مسیر را برای کودک شما هموار کند. کلاس‌هایی نظیر بازیگری، بازیگری آنلاین، شاهنامه‌خوانی، تربیت حس، بداهه‌پردازی، متدهای بازیگری و… در این آموزشگاه برگزار می‌شود. هم‌اکنون برای اطلاع از شرایط کلاس‌های آموزشی با ما تماس بگیرید.