آموزشگاه آزاد سینمایی کودک

آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ یک آموزشگاه آزاد سینمایی کودک محسوب می شود که در شرق تهران واقع شده است و برای ثبت نام فرزندان تان می توانید به آن مراجعه فرمایید. پانیذ تا کنون موفق شده است تعداد فراوانی از بازیگران این رده ی سنی را به سینما و تلویزیون ایران زمین معرفی نماید و این یکی از افتخارات این آموزگاه معتبر می باشد.

محل کار بازیگران

محل کار یک بازیگر می تواند بسیار متفاوت باشد و هر بار و در هر پروژه ای از او خواسته شود که در محیط کاملا متفاوتی بازی کند که به همین دلیل بازیگران باید از عنصر انعطاف برخوردار باشند. طبیعتا یک فرد وسواسی مجبور که سختگیری فراوانی درباره ی محیط کار خود دارد و از هر نظر مخالف با تغییر آن است، نمی تواند بازیگر موفق و درخشانی باشد. بازیگر شدن بیش تر از همه برای افراد منعطف که به استقبال تغییر می روند مناسب است.

میزان شادی و رضایت در بازیگران

اما آیا بازیگران به معنی واقعی خوشحال هستند و از زندگی شان لذت می برند؟ در یک مطالعه معلوم شد بازیگران به لحاظ رضایت شغلی در رتبه ی نود و هشتم قرار می گیرند! اما توجه داشته باشید که این تحقیق روی تعداد مشخصی از افراد انجام شده است و طبیعتا شامل حال همه ی بازیگران نمی شود. شغل بازیگری در برهه هایی از زمان می تواند بسیار ناامیدکننده باشد.

آموزشگاه آزاد سینمایی کودک

آموزشگاه آزاد سینمایی کودک

اگر بخواهیم تعداد طرد شدن ها و به دست نیاوردن ها را در نظر بگیریم خیلی زود می توانیم دلسرد شویم. مدام شکست را تحمل کردن با ذات آدمی در تضاد است و موجبات ناامیدی را فراهم می کند. و برخی از اوقات این که بازیگر دیگر بار بلند شود و خود را بتکاند، دشوار می نماید. برخی از اوقات ممکن است فکر کنید هر کسی به جز شما پیشنهاد طلایی خود را دریافت کرده است و به زودی به یک ستاره تبدیل می شود. همه ی این احساسات ممکن است بر شما هجوم آورند اما شغل بازیگری مانند هر پدیده ی دیگر ابعاد و جنبه های مثبتی را هم دارد.

بازیگری می تواند فرح بخش باشد. می تواند به عنوان یک سائق برای فرد هنرمند عمل کند. این هنر به فرد اجازه می دهد تا درونی ترین احساسات اش را بکاود. بازیگر می تواند طیف وسیعی از کاراکتر ها را تجربه کند، با افرادی که هم فکر او هستند در ارتباط باشد و مهم تر از همه یاد می گیرد که رها کند و اجازه دهد همه چیز جاری باشد. پانیذ به عنوان آموزشگاه آزاد سینمایی کودک می تواند راه را به شما نشان دهد پس با ما تماس بگیرید.

بخوانید: مقابله با استرس های بازیگری