سریال How I met your mother که به فارسی با نام چگونه با مادرتان آشنا شدم و یا آشنایی با مادر ترجمه شده، سیتکامی آمریکایی ساخته شده توسط شبکه CBS است. این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ عرضه و قسمت پایانی این سریال نیز سال ۲۰۱۴ روانه تلویزیون شد. این سیتکام پربیننده توانست در تاریخ تلویزیون جایگاه بسیار محکمی را از آن خود کند. بسیاری از شگردهای فیلمنامه این سیتکام در آینده مورد توجه فیلم‌های کمدی قرار گرفتند. از نکات جالب سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم این است که مخاطبین به سادگی با شخصیت‌ها ارتباط گرفته و آن‌ها را به زندگی خود راه می‌دهند. این سیتکام موفق توسط کریگ توماس و کارتر بیز ساخته شده است. داستان مجموعه تد موزبی را روایت می‌کند که در سال ۲۰۳۰ به دو فرزند خود تعریف می‌کند که چگونه با همسرش یا به عبارتی مادر بچه ها آشنا شده. در خاطرات تد ما با پنج شخصیت اصلی مواجه خواهیم شد که هر یک به گونه‌ای بر روند داستان تاثیر می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم که به شکل مبسوط‌تری به معرفی سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم بپردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با مادر

در خاطرات تد ما با پنج شخصیت اصلی مواجه خواهیم شد

 

بازیگرا‌ن سریال

از بازیگران اصلی سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم می‌توان به جاش ردنر، جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز، نیل پاتریک هریس و آلیسون هانیگان اشاره کرد. بازی بازیگران این سریال در نوع خود بی نظیر است. شاید کمتر سریالی پیدا شود که تمامی بازیگران اصلی، بهترین خود را ارائه دهند.

 

جاش ردنر

بازیگر نقش تد موزبی پیش از این سریال به طور گسترده‌ای شناخته شده نبود. نخستین تجربه او در سال ۲۰۰۰ نقش کوچکی در سریال به نیویورک خوش آمدید بود. در این سال های ابتدایی تا سال ۲۰۰۵ جاش ردنر نقش مهمی را ایفا نکرد اما با سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم به شهرتی جهانی دست یافت و جوایز بیشماری را از آن خود کرد.

 

جیسون سیگل

بازیگر نقش مارشال اریکسون کمدین، ترانه نویس، بازیگر و خواننده آمریکایی است. وی پس از حضور در این سریال، در شماری از فیلم و سریال‌های موفق نظیر CSI: Crime Scene Investigation ،Undeclared SLC Punk و بسیاری دیگر ایفای نقش کرده است. با همه این اوصاف سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم سکوی پرتابی بود تا جیسون را عنوان ستاره سریال های کمدی معرفی کند.

 

نیل پاتریک هریس

بازیگر نقش بارنی استینسون شاید محبوب‌ترین بازیگر این سریال باشد. او علاوه بر بازیگری به خوانندگی، کارگردانی و مجری‌گری نیز می‌پردازد. او بازیگری خود را زمانی که تنها ۱۵ سال داشت آغاز کرد و از همان ابتدا با ارائه استعدادهایش توانست جایگاه محکمی را برای خود ایجاد کند. تاکنون در برنامه‌های مهمی از جمله شصت و پنجمین مراسم امی و هشتاد و هفتمین مراسم اسکار مجری گری کرده است.

بارنی

بازیگر نقش بارنی استینسون شاید محبوب‌ترین بازیگر این سریال باشد

 

آلیسون هانیگان

بازیگر نقش لیلی آلدرین از جمله بازیگرانی است که توسط مردم بسیار دوست داشته شد. چهره معصوم و صدای دلنشین به او این امکان را داد تا هوش مخاطبین سیتکام را برباید. از دیگر سریال‌های بازی شده توسط او می‌توان به سریال بافی، قاتل خون آشام‌ها اشاره کرد.

 

کوبی اسمالدز

بازیگر نقش رابین شرباتسکی در سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم پیش از ورود به صنعت بازیگری مدل نسبتاً موفقی بود. او متولد ونکوور از پدری هلندی و مادر ایتالیایی است. در ابتدا کوبی تصمیم داشت تا پزشک شود اما گردش روزگار او را به سمت بازیگر شدن برد. او نیز مانند سایر بازیگران سریال چگونه با مادرت آشنا شدم گرچه پیش از سریال نقش‌هایی را ایفا کرده بود اما شهرت خود را مدیون این سریال است.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی سریال چگونه با مادرتان آشنا شدم پرداختیم. این سیتکام توانسته است با تکیه بر داستانی جذاب، شخصیت‌های مخاطب پسند و بازیگرانی درخشان جایگاه مستحکمی را از آن خود کند. مشاهده این سریال را به تمامی هنرجویان پیشنهاد می‌کنیم.