ثبت برند آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ با معرفی ستارگان پانیذ به دنیای هنر

ثبت برند آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ با معرفی ستارگان پانیذ به دنیای هنر

آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ توانست پس از سالها تلاش های بی وقفه و معرفی ستارگان پانیذ در عرصه تئاتر , سینما و تلویزیون توانست نام آموزشگاه خود را به عنوان برند هنری در میان آموزشگاههای سینمایی برای خود ثبت کند آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ با معرفی ستارگانی هم چون مهدی قریانی,همراز اکبری,مه گل و نازگل فرنقی ,سامیار محمدی ,آرمین جداخانی و …. به جشنواره فیلم فجر و معرفی آنها به جشنواره بین المللی اصفهان به عنوان بازیگر نام خود را در آسمان هنر درخشان سازد.

 

حضور ستارگان هنرجویان پانیذ درجشنواره فیلم فجر

در جشنواره های فیلم فجر هنرجویان آموزشگاه پانیذ در اکثر فیلم ها به عنوان بازیگر حضور دارند فیلم هایی نظیر ابد و یک روز و بیست و یک روز با هنرمندی مهدی قربانی,خشم و هیاهو با هنرمندی سامیار محمدی و … و نیز در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان اکثر فیلمهایی که اکران می شود با هنرمندی هنرجویان پانیذ می باشد و کسب موفقیت ها و جوایز بی شماری که هنرجویان در این جشنواره به دست می آورند.

تقدیر و تشکر ازحضور و تلاش بی وقفه مدرسان آموزشگاه پانیذ در تربیت ستارگان پانیذی

تلاش و حضور خانم ها و آقایان دکتر سما صدوقی ,غریب زاده,معصومی ,خورسندی, رضی, رهنما, پورکرمی, امینی, فرجی, جلالی,الله دادی و … در این مجموعه قابل ستایش است.

جمله بیاد ماندنی تقدیر از آموزشگاه پانیذ

صبر است کليد گنج مقصود
از صبر به کام دل رسي زود
(سعدی)
موفقیت شیرین پانیذ

آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ پس از سالها تلاش بی وقفه و معرفی ستارگان بی بدیل به عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون موفق به ثبت برند پانیذ گردید
تبریک به خانواده ی بزرگ و هنرمند پانیذ.

با امید موفقیت های روز افزون و درخشان شما عزیزان در آسمان هنر.

کانال رسمی تلگرام اموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ

2018-01-16T13:43:15-01:00

به اشتراک بگذارید.

برگشت به بالا