چگونه در کودکی بازیگر شویم؟

آیا تاکنون سودای بازیگر شدن را در سر پرورانده اید؟ حتی به عنوان یک کودک شما می توانید کار بازیگری را دنبال کنید. اگر از صمیم قلب خودتان را وقف بازیگری کنید، آماده خواهید بود تا با چالش های پیش رو دست و پنجه نرم کنید. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه گام به گام به هدف خود یعنی بازیگری نزدیک شوید.

اگر هنوز درباره دوره های بازیگری اطلاعاتی ندارید بهتر است سری به دوره بازیگری کودک بزنید.

بخش اول: آغاز کار:

1. با والدین خود صحبت کنید.

اگر کمتر از هجده سال دارید، بدون اجازه ی والدین تان نمی توانید بازیگر شوید.

راه های بازیگر شدن در کودکی

راه های بازیگر شدن در کودکی

2. در کلاس های بازیگری ثبت نام کنید.

درست است که احتمالا یک سری استعدادهای ذاتی در شما وجود دارد ولی قبل از تست های بازیگری، نیاز دارید که به خوبی آماده شده باشید.

3. اندکی تجربه به دست آورید.

درحالی که احتمالا قرار نیست در ابتدای فعالیت هایتان در اثری حرفه ای حضور داشته باشید، ولی باید به همه ی کارگردان ها و آژانس های بازیگری نشان دهید که تجربه هایی در زمینه ی بازیگری دارید. بنابراین به دنبال موقعیت های محلی برای بازیگری باشید. مثلا در مدرسه و تئاتر ناحیه ای بازی کنید تا بتوانید آن ها را در رزومه تان بنویسید.

بخش دوم: ایجاد ارتباطات:

1. عکس های پرسنلی از خودتان تهیه کنید.

وقتی به ملاقات یک کارگردان می روید، باید عکس خود را ارائه دهید. این عکس ها باید حرفه ای باشند و حتما توسط متخصص عکاسی کودکان و نوجوانان گرفته شده باشند.

2. یک پیشکار پیدا کنید.

درست است که می توانید با کمک والدین تان به دنبال نقش های کوچک برای بازی کردن باشید اما داشتن یک پیشکار واقعا برای موفق شدن در این رشته ضروری است زیرا تنها اوست که با زیر و بم ماجرا آشناست.

3. عضو سایت های انتخاب بازیگر آنلاین بشوید.

با این کار علاوه بر پیشکارتان، خودتان هم در راستای پیدا کردن نقش تلاش می کنید.

4. حساب کاربری برای یوتیوب ایجاد کنید.

این یکی از بهترین راه ها برای شناساندن خودتان می باشد.

بخش سوم: شرکت در تست های بازیگری:

1. مطلبی برای ارائه دادن آماده کنید. ممکن است کارگردان از شما بخواهد که در روز تست، خودتان به دلخواه اجرا کنید. برای این کار حتما توجه داشته باشید که مطلب تان مناسب سن تان باشد.

2. متن ارسالی کارگردان را به خوبی مطالعه کنید. نگاه اجمالی هیچ کاربردی نخواهد داشت. پس سعی کنید که شخصیت را کاملا بفهمید.

3. مانند کار خود به آن نگاه کنید. اگر می خواهید که کار بازیگری داشته باشید، هر یک از تست های بازیگری باید برای شما جدی باشد. از همین حالا باید مانند شخصی حرفه ای رفتار کنید. موفق باشید!

راه های بازیگر شدن در کودکی

راه های بازیگر شدن در کودکی